BTC USD 48,919.9 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bruce Lee - King Of Kung Fu

Sponsored Post

GamezStar

CG Top Poster Club
Messages
34,993
Joined
Jul 1, 2008
Messages
34,993
Reaction score
2,477
Points
201
aku x percaye la .... gimik jer ni kot
 

hisham27

Active+ Member
Messages
3,035
Joined
Sep 8, 2008
Messages
3,035
Reaction score
11
Points
25
betul ke ni?
Kenapa dia X masuk Olimpik main ping pong ?
 

EncikEx

Legendary Member
Messages
12,108
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,108
Reaction score
167
Points
123
tatau lak aku...
tapi aku mmg penah tgk ketangkasan & kepantasan bruce lee ni dlm sebuah dokumentari...

bintang ninja yg dibaling oleh 5 org ninja ditepisnya gunakan nanchaku (baton berantai mcm dlm video kat atas tu) sekali gus...

dlm dokumentari tu cite... kepantasan bruce lee terpaksa di diperlahankan dlm pengambaran video2...

diakui bruce lee mmg hebat & tangkas...
tp sayang, tewas di tangan mahaguru silat gayung malaysia... :D
 

EncikEx

Legendary Member
Messages
12,108
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,108
Reaction score
167
Points
123
silap org la nk test power kn.. :))

yap... masa tu dia sebok jelajah dunia ajak mahaguru2 test power...
aku dengar mahaguru tomoi pun tewas...

tapi tewas & kojol kat tangan mahaguru silat gayung gak...
 

kizuro

Active+ Member
Messages
3,795
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
btoi ke ni?....selamba je dia pukul bola pingpong tu
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Messages
34,993
Joined
Jul 1, 2008
Messages
34,993
Reaction score
2,477
Points
201
korang bia betul dia tewas kt mahaguru silat gayung??? cam tipu jer
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register