Man United Brapa byk jersi MU yg anda miliki?

Recommended Brokers


Brapa byk jersi MU yg anda miliki as MU fan?


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

rezcreep

Fun Poster
Joined
Oct 15, 2012
Messages
543
Reaction score
2
Points
15
blh tau jersey yg beli kat mum tuh made in mane?
 
Sponsored Post

zeman

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
5,491
Reaction score
32
Points
70
xde shelai habuk pun...jersi kelantan je ada 3
 

Iman_Sr

Permanently Banned
Joined
Nov 24, 2010
Messages
29,961
Reaction score
408
Points
131
yang away punya dah ada bro?

smart jugak aku tengok

tapi aku oder dengan mu megastore mayor cg je :">
beli kt mane n dgn sape x pnting,yg pnting,ada koleksi:)paidyg away lum ada lg rasenye.nt kalau ada,aku update cni:)cgrock
 
Last edited:

bboymuiz

Active Member
Joined
Sep 23, 2008
Messages
1,196
Reaction score
11
Points
25
aku ada banyak, home away biasa aku beli ori. cuma jersey keeper je beli kat downtown. tapi banyak gak sedara2 amik. yang paling cantek aku rasa yg V tu,
 

zaimi2

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
ada jersi mu.. buat kain lap buruk.. :))
 

aku_anak_nelayan

Fun Poster
Joined
Mar 24, 2010
Messages
729
Reaction score
9
Points
15
aku cap ayam jer, beli kat pesta penang...sehelai 10 hinggit...tp kualiti ok jgk, nmpk mcm mahal...time game jer pakai
 

xfaiz86x

Active Member
Joined
Sep 10, 2011
Messages
1,038
Reaction score
2
Points
25
den walaupon bkn peminat mu..tp den ado sehalai..jersey Man U sharp 1997 kalo tak silap..hehee..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register