Wanted Botol Plastik 500ml

CG Sponsors




izwan_biz

Fun Poster
Joined
May 22, 2009
Messages
400
Reaction score
21
Points
15
Salam semua...
nak tanya, kat mana bleh dapat botol plastik saiz 500ml tanpa label? area klang/shah alam. nak dalam 100 botol je untuk permulaan nie... brape ye harga botol nie? kira macam mana? :D:D
 
Sponsored Post

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
ko beli air mineral bebanyak....dptlah botol tu bebanyak...
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
dah agak dah.......

gerenti buat packing air tebu......
 

mfadhlan

Active Member
Joined
Jan 4, 2008
Messages
1,917
Reaction score
6
Points
25
ko cr je kt kedai yg jual plastik2...tmpt aku(kangar) ada jual botol cmtu...tp 1.5L la...dlm 50sen..yg kecik lg murah kot..
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
spec dan gambar? maksudnya design botol tu ke? tak kesah la botol tu rupanya. rupa macam botol air mineral kat kedai2 tu pon bleh gak.. ada ke? siap dgn penutup botol tu skali..
ko kasi email la ngan dier......:D
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
ko cr je kt kedai yg jual plastik2...tmpt aku(kangar) ada jual botol cmtu...tp 1.5L la...dlm 50sen..yg kecik lg murah kot..
tue botol yg belum kena pakai ker, boss?:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register