BTC USD 63,300.3 Gold USD 2,380.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Boom Trafik Perniagaan Dengan Lizty.my

Lizty

Freshie
Messages
4
Joined
Nov 26, 2019
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Salam Warga Carigold,

Team kami telah menyiapkan satu platform bagi memudahkan komuniti perniagaan Malaysia untuk mendapatkan lebih trafik ke web/blog/fb/insta masing-masing, direct sales, walk-in customers dan extra brand awareness.
Platform yang sangat baru. Jadi kami menyeru warga Carigold untuk menyumbangkan sedikit masa untuk memperkenalkan perniagaan masing-masing dengan mebuat satu page di Lizty Malaysia.

Kami sangat menghargai masa anda.


Ni iklan kami di Majalah.com:

Inginkan 'Presentation' terbaik untuk Perniagaan dan Servis anda?
Belum ada Website, tapi ingin Local Business anda Rank 1st page GOOGLE?

Mudah saja.
Pastikan anda cipta satu Page tentang perniagaan anda di Lizty.my.

Kenapa Lizty.my dapat membantu Anda?

1. Galeri dalam Page anda boleh mempunyai sehingga 50 gambar. Anda hanya perlu pastikan gambar tersebut cantik. Ya, visual adalah tarikan pertama customer terhadap anda. Menghasilkan impressi yang baik dari pandangan pertama adalah sangat penting. Boleh masukkan juga gambar testimoni bersama pelanggan.
2. Tajuk carian dalam Lizty mengutamakan Brand anda. Memastikan Brand anda mudah di ingati adalah keutamaan kami. Ya, setiap perniaagaan yang bermula Kecil mempunyai potensi untuk menjadi Besar dan dikenali seluruh dunia.
3. Video adalah medium terbaik dalam Pemasaran Digital. Semua orang sukakan video berbanding membaca teks yang panjang. Dengan adanya video, idea dan jenama anda dapat dipersembahkan dengan lebih menarik. Anda boleh masukkan link Video dari Youtube atau Vimeo.
4. Geolocation. Lizty dipecahkan mengikut kategori yang sangat relevan dengan penduduk setempat. Rakyat Malaysia, Pelancong atau sesiapa sahaja hanya perlu tekan satu Button dan semua kandungan dalam kategori tersebut akan dipersembahkan dengan jarak yang terdekat. Nak cari kedai runcit, homestay, hotel, kedai makan, dan lain-lain yang terdekat jadi sangat SIMPLE. Klik, dan GOOGLE map akan tunjukkan jalan.
5. Customer dapat Add anda di Whatsapp hanya satu KLIK. Kejap je dapat berhubung dengan anda.
6. Dah ada web atau blog tapi nak extra traffic. Masukkan link web anda dalam profile. Customer yang berminat pasti akan Klik link anda.
7. Lizty adalah platform untuk Komuniti di Malaysia memperkenalkan perniagaan mereka. Jadi kami pastikan semua kelebihan untuk Featured, Special, Premium, Banner dan lain-lain boleh didapati dengan PERCUMA.
8. Review dan Rating System. Jangan risau, Review di Lizty bersifat adil dan tidak toksik. Hanya 5 star vote dengan review yang mempunyai Value Added sahaja admin akan approve. Komuniti hanya akan Vote perniagaan yang dia suka sahaja. Lizty hanya ingin tonjolkan budaya Malaysia yang penuh adab dan sopan.
9. Untuk Online Market anda boleh jual secara terus kepada customer. Lizty take 0% fee.
10. Tawaran jawatan kosong - Post semua poster jawatan kosong anda dalam satu page di kategori Job Offer. Kenapa perlu post dan bayar iklan jawatan berulang kali? Tugas HR jadi lebih mudah, dan pencari kerja pun boleh lihat Tawaran kerja mengikut jarak dari rumah mereka.
11. Nak install Lizty Apps pun tak perlu buang masa pergi Google atau Appstore. Buka je CHROME dan add to Homescreen. Install dekat Desktop pun boleh.
12.Nak register atau login pun hanya guna Facebook atau Google account. Jimat masa dan tak perlu ingat banyak password.




Boleh emel sebarang pertanyaan atau cadangan di:
[email protected]

Whatsapp:
60187734586




Semoga warga Carigold sukses dan ceria selalu ;)
 
Last edited:
Sponsored Post

Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register