BTC USD 42,980.6 Gold USD 1,749.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
29,985
Reaction score
2,206
Points
206
Misteri nusantara, Bomoh tunjuk cara tukar daun jadi duit depan orang ramai... dengan teknik hikmat putaran 360 darjah kelajuan 20km sejam dalam baldi hitam..

yaaaaaaaaa syaratnya mesti tak mandi, togel pakai seluar pendek & baldi hitam & pembantu sidekick yg loyal giler:LOL:
betul atau tipu?
magik atau ilusi?
sihir atau silap mata?

anda tentukan sendiri ekekkekeeeke :LOL:

 
Sponsored Post

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,184
Reaction score
2,410
Points
201
Jgn la caya.....
 

tr4falgar

Super Active Member
Joined
Oct 14, 2012
Messages
7,033
Reaction score
676
Points
126
ok yg ni daun, den penah tgk depan mata org guna surat khabar tukar jadi duit.. masa tu kat bazar karat jb

dia gulung satu surat khabar jadi bentuk calong aiskrim tu.. dia buh dalam calong tu, surat khabar yg telah dibakar menjadi abu..

tak masal dia pilih den tukang pegang calong tu tunjuk kat org ramai yg datang tgk..den pon buat ja la apa dia suruh tu..

lepas dah tunjuk kat org, dia pegang calong tu dan buh duit seringgit dlm tu..dia kacau2 duit dan abu tu mcm dlm video ni..

kebabomm semua abu bertukar jadi duit rm1

pastu dia buat lagi skali, letak rm50 plak, kebabom lagi skali, semua abu tukar jadi rm50 ..

yg peliknya, sapa yg nak duit tu, kene bayar kat dia.. dia tak bagi guna duit tu, ibu duit katanya.. ramai woo org yg pi amik duit tu..

mmbr den trus tarik den blah dari tempat tu...

den yg tak berapa alim ni pon tau benda tu tak btol.. baik bomoh tu buat duit diam2 kat rumah je takyah pi mintak duit org hahaha..
 

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,870
Reaction score
241
Points
83
patut masuk AGT atau BGT....baru geng2 barat tu kagum...
 

Mata_Pena

Forum Troll, Multiple ID Cricket
Joined
Oct 22, 2008
Messages
5,397
Reaction score
1,863
Points
141
ok yg ni daun, den penah tgk depan mata org guna surat khabar tukar jadi duit.. masa tu kat bazar karat jb

dia gulung satu surat khabar jadi bentuk calong aiskrim tu.. dia buh dalam calong tu, surat khabar yg telah dibakar menjadi abu..

tak masal dia pilih den tukang pegang calong tu tunjuk kat org ramai yg datang tgk..den pon buat ja la apa dia suruh tu..

lepas dah tunjuk kat org, dia pegang calong tu dan buh duit seringgit dlm tu..dia kacau2 duit dan abu tu mcm dlm video ni..

kebabomm semua abu bertukar jadi duit rm1

pastu dia buat lagi skali, letak rm50 plak, kebabom lagi skali, semua abu tukar jadi rm50 ..

yg peliknya, sapa yg nak duit tu, kene bayar kat dia.. dia tak bagi guna duit tu, ibu duit katanya.. ramai woo org yg pi amik duit tu..

mmbr den trus tarik den blah dari tempat tu...

den yg tak berapa alim ni pon tau benda tu tak btol.. baik bomoh tu buat duit diam2 kat rumah je takyah pi mintak duit org hahaha..

haha ini nama dia seni pertunjukkan.
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,792
Reaction score
411
Points
141
klu bole buat byk duit, dah tentu dier sendiri dah kaya..
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
29,985
Reaction score
2,206
Points
206
klu ado sapo2 bleh reveal majik bomoh ni mcm masked magician kan bagus? ekekekkekee


 

noblegold

Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
2,249
Reaction score
139
Points
43
Aku kalau yg style mcm ni sakit hati nengoknya. Nak menunggu magik dia tu 5-6 puloh kali acah acah nak bukak.. sambung bebel
 

ViperX

Super Active Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
5,110
Reaction score
688
Points
121
ok yg ni daun, den penah tgk depan mata org guna surat khabar tukar jadi duit.. masa tu kat bazar karat jb

dia gulung satu surat khabar jadi bentuk calong aiskrim tu.. dia buh dalam calong tu, surat khabar yg telah dibakar menjadi abu..

tak masal dia pilih den tukang pegang calong tu tunjuk kat org ramai yg datang tgk..den pon buat ja la apa dia suruh tu..

lepas dah tunjuk kat org, dia pegang calong tu dan buh duit seringgit dlm tu..dia kacau2 duit dan abu tu mcm dlm video ni..

kebabomm semua abu bertukar jadi duit rm1

pastu dia buat lagi skali, letak rm50 plak, kebabom lagi skali, semua abu tukar jadi rm50 ..

yg peliknya, sapa yg nak duit tu, kene bayar kat dia.. dia tak bagi guna duit tu, ibu duit katanya.. ramai woo org yg pi amik duit tu..

mmbr den trus tarik den blah dari tempat tu...

den yg tak berapa alim ni pon tau benda tu tak btol.. baik bomoh tu buat duit diam2 kat rumah je takyah pi mintak duit org hahaha..
bomoh tu pun bodoh.. kan kalau dia da bt mcm tu baik dia sendiri2.. dah jadi zillionaire.... mangkak hayun pnya bomoh hahaha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register