BTC USD 48,123.9 Gold USD 1,754.40
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bomoh rawat cara lucah

eboss

CG Hardcore
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
SEPANG: Menjijikkan apabila seorang bomoh dikesan menggunakan cara kotor dengan menghisap kemaluan pesakit, kononnya sebagai satu daripada syarat membuang **** dalam badan.

Bomoh lelaki yang juga seorang warga tempatan itu tidak memilih pesakit, sebaliknya menerima sesiapa saja sama ada lelaki atau wanita yang menemuinya untuk berubat.

Difahamkan, kegiatan tidak bermoral bomoh berkenaan dikesan dilakukan di Ampang sejak beberapa bulan lalu dan dia kerap dikunjungi orang ramai terutama wanita bermasalah serta yang menganggap diri mereka malang.

Bomoh terbabit mendakwa dapat membantu orang ramai membuang **** dengan menghisap kemaluan pesakit kononnya cara itu adalah paling berkesan.


Walaupun kaedah itu menjijikkan dan menyalahi hukum agama, segelintir masyarakat masih mengunjungi bomoh terbabit kerana mempercayai ‘kehandalannya.’


Setiausaha Keselamatan Negeri, Majlis Keselamatan Negara (MKN) Negeri Selangor, Nasirrahman Saad Khiruddin berkata: “Bomoh itu mengenakan syarat menghisap kemaluan pesakit kerana mendakwa ia dapat membuang segala **** yang berada dalam diri individu berkenaan.

“Biasanya, bomoh itu dikunjungi golongan wanita yang mengambil jalan pintas menyelesaikan masalah dihadapi. Akibatnya, mereka terpaksa menggadai maruah sendiri tanpa memikirkan hukumnya di sisi agama,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pada Majlis Mesra Kampung Aidilfitri anjuran MKN Negeri Selangor di Pusat Aktiviti Homestay Banghuris, Sungai Pelek di sini, semalam.

Sehubungan itu, Nasirrahman berkata MKN Negeri Selangor dengan kerjasama Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) sedang menyiasat kegiatan berkenaan .

“Kita sedang mengumpul bukti kukuh sebelum menahan bomoh terbabit bagi mengelakkan lebih ramai individu terperangkap dengan kegiatan tidak bermoral itu,” katanya.

Dalam pada itu, Nasirrahman berkata MKN Negeri Selangor dan Jais juga sedang memantau 22 kumpulan ajaran sesat di Selangor yang dipercayai masih bergiat aktif sejak setahun lalu.

Katanya, kumpulan ajaran sesat berkenaan termasuk serpihan al-Arqam, Black Metal dan ajaran Negara Islam Indonesia.

Menurutnya, pemantauan yang dibuat secara berterusan itu perlu bagi mengelakkan kumpulan berkenaan aktif kerana kebanyakan ahli kumpulan terbabit bergiat secara senyap di lokasi tertentu bagi mengaburi pihak berkuasa.



Beliau berkata, terdapat sebahagian kumpulan ajaran sesat terbabit yang sudah dikenakan tindakan undang-undang seperti al-Arqam yang turut dipantau kerana bimbang ia aktif semula dengan merekrut ahli baru.



Pada masa sama, Nasirrahman berkata, pihaknya juga sedang memantau satu kumpulan ajaran sesat yang menggelarkan mereka sebagai Negara Islam Indonesia yang dipercayai sedang giat merekrut ahli baru menyertai kumpulan terbabit.

“Kumpulan berkenaan menggunakan kaedah kongsi gelap dengan anak buah atau ahlinya tidak mengetahui siapa ketua mereka dan mereka dikesan bergerak secara bersembunyi.

“Setiap ahli yang menyertai kumpulan terbabit akan memperuntukkan sejumlah tertentu daripada gaji bulanan masing-masing untuk disalurkan kepada kumpulan itu bagi menubuhkan negara Islam.

“Lebih membimbangkan, ahli kumpulan mereka kebanyakannya kumpulan profesional dan berpendidikan tinggi termasuk jurutera, pegawai bank dan pegawai eksekutif,” katanya.

Rasa-rasanya ada 3-4 ekoq kawan aku suka bomoh macam nie

:-?:-?:-?
 
Sponsored Post

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
klu cenggini dah macam yang bersidai kat lorong haji taib tuh...kejer dorang tu hisap gak; agak2 boleh angkat status kejer dorang tuh sebagai bomoh tak...
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,886
Reaction score
8,267
Points
716
bomoh oral la ni :)) :p

:(scam
 

private_eye217

Active+ Member
Joined
Aug 12, 2008
Messages
2,724
Reaction score
47
Points
30
yg serah diri 2 pun ***** gak..
agama ntah kemana..
percaya plak karut marut..
 

eboss

CG Hardcore
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
klu cenggini dah macam yang bersidai kat lorong haji taib tuh...kejer dorang tu hisap gak; agak2 boleh angkat status kejer dorang tuh sebagai bomoh tak...

macam mana hang tau yang bersidai kat lrg haji taib tu kerja isap juga...xplain sikit...

:-?:-?:-?
 

pedagang cyber

Active+ Member
Joined
Mar 28, 2007
Messages
2,961
Reaction score
19
Points
25
ni bomoh gila sek..bomoh mcm ni pun ada org percaya...
 

building

Super Active Member
Paid Membership
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
macam mana hang tau yang bersidai kat lrg haji taib tu kerja isap juga...xplain sikit...

:-?:-?:-?

ha'ah explain sket :eek: :eek: pengalaman yang xpat dilupakan ke?
 

muorian

Active+ Member
Joined
Apr 27, 2007
Messages
3,798
Reaction score
61
Points
40
kumpul bukti :)) :))
dh masuk paper pon nk kumpul bukti lagi.. ini nak test nih :eek:
 

alonso

CG Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
bomoh dari golongan gadis takde ka??:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register