Bomoh masukkan tasbih dalam kemaluan

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
SHAH ALAM: Seorang bomoh dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini hari ini terhadap tuduhan melakukan seks dengan seorang pakar kecantikan dengan cara memasukkan tasbih dan jari ke dalam kemaluan wanita itu.

Kamarul Zaman Abdul Rashid, 44, yang juga seorang pekerja am Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL), mengaku tidak bersalah dan minta dibicarakan selepas pertuduhan dibacakan terhadapnya di hadapan Hakim Wan Mohd Norisham Wan Yaakob yang kemudian menetapkan 10 Mac tahun depan sebagai tarikh perbicaraan.

Tertuduh yang ditangkap pada 19 November lalu, didakwa melakukan perbuatan itu terhadap wanita berumur 33 tahun itu di sebuah rumah di Kampung Melayu Sri Kundang, Kuang, Rawang, pada 11.30 pagi 15 Nov lalu.

Kamarul Zaman, yang hadir di mahkamah memakai baju Melayu berwarna hijau, didakwa mengikut Seksyen 377 CA Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebat, jika disabitkan kesalahan. - Bernama


Dah masuk jari yang nak masuk tasbih tu buat apa...berlagak alim sangat kot...tasbih tak lekang dari jari...
 
Sponsored Post

dell

Super Active Member
Joined
Apr 29, 2007
Messages
8,058
Reaction score
70
Points
80
..alang2 dah mzsukkan jari..

..masukkan la sekali awang hitam..

..baru ada rasooo....
 

anuarinvestor

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
emm..tak sengaja kot...."ter"masukkan sekali jari dan tasbih..
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
camna leh masukkan tasbih kalau pompuan tu tak buka suar ?
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
agaknya pompuan tu offer dia. dia malas nak layan, kasi tasbih je. :))
 

mmdhanz

Freshie
Joined
Jan 9, 2008
Messages
14
Reaction score
0
Points
3
pekerja DBKL tu lagak bomoh??? kalau tasbih jadi mangsa keadaan, anu tu simpan kat DBKL,,,,hehe
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
haha...

macam2 hal la...

tasbih pi masukkan jugak..

dia nak mengelakkan benda lagi buruk berlaku kot..

tu yg pi sumbat tasbih..bg setan lari..
 

naj2921

Active+ Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
4,529
Reaction score
12
Points
25
pekerja am punleh jadi bomoh.. apatah lagi kalo bos2 besar..:)):))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register