Bolehkah pas,umno,pkr bleh duduk semeja untuk islam dan untuk rakyat????

CG Sponsors




alip87

Fun Poster
Joined
Feb 4, 2009
Messages
696
Reaction score
5
Points
15
saya nk tau gak pendapat semua warga CG??

nk buat poll x reti.. sape bleh ajar :):)
 
Sponsored Post

dhomnirhahs

Active+ Member
Joined
Jan 1, 2006
Messages
2,699
Reaction score
35
Points
35
insyaAllah, kalau otak tak pikir politik 24 jam
 

alip87

Fun Poster
Joined
Feb 4, 2009
Messages
696
Reaction score
5
Points
15
mcm mane dgn rakyat yang taksub ngn parti masing2...bleh trima??:-?:-?
 

iswarahijau

Super Active Member
Joined
Dec 12, 2007
Messages
6,060
Reaction score
44
Points
70
dah byk thread da bukak pasal ni..tak mungkinnyaa lah.. pas dan pkr terlalu ego
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
eh...eh...berbunyi plak katak malam nie ye...?? hik3... :))
mana taknya..ari mendung jek kat putrajaya tu..tp ujannya tidak..tu yg katak berbunyi :)):))

erm...seharusnya kalo politik dipsahkan,harus bjaya perbincangan ni...

yg jadi masalahnya,puak2 BN ni terperasanla plak..diorg kata,kita nak bincang pasal bergabung aritu,geng2 pas taknak..:)):))

apeda..org kata nak bincang pasal islam..dia bleh lak kata pasal gabung..aduyai...:)) terbahak2 aku tgk najib ckp aritu..:)):))
 

dhomnirhahs

Active+ Member
Joined
Jan 1, 2006
Messages
2,699
Reaction score
35
Points
35
rasanya takdepun aku dengar apa2 pasai gabung ??
 

akuslamberjer

Super Active Member
Joined
Jan 5, 2008
Messages
5,287
Reaction score
103
Points
73
InsyaAllah boleh kalo pemimpin UMNO nak buat kerja untuk agama, bangsa dan negara..

tapi nak ke pemimpin UMNO korbankan kepentingan diri n kroni untuk agama? untuk melayu?

dah lama depa gadai agama dan bangsa..mudah2an inilah time mereka berubah..

dah lama aku impikan gabungan ini demi kerana Agama..Bangsa dan Negara..
 

habiburrahman

Super Active Member
Joined
Feb 1, 2009
Messages
7,016
Reaction score
193
Points
78
mana taknya..ari mendung jek kat putrajaya tu..tp ujannya tidak..tu yg katak berbunyi :)):))

erm...seharusnya kalo politik dipsahkan,harus bjaya perbincangan ni...

yg jadi masalahnya,puak2 BN ni terperasanla plak..diorg kata,kita nak bincang pasal bergabung aritu,geng2 pas taknak..:)):))

apeda..org kata nak bincang pasal islam..dia bleh lak kata pasal gabung..aduyai...:)) terbahak2 aku tgk najib ckp aritu..:)):))
Biarkan si luncai terjun bersama2 labunya..... :))
 

habiburrahman

Super Active Member
Joined
Feb 1, 2009
Messages
7,016
Reaction score
193
Points
78
InsyaAllah boleh kalo pemimpin UMNO nak buat kerja untuk agama, bangsa dan negara..

tapi nak ke pemimpin UMNO korbankan kepentingan diri n kroni untuk agama? untuk melayu?

dah lama depa gadai agama dan bangsa..mudah2an inilah time mereka berubah..

dah lama aku impikan gabungan ini demi kerana Agama..Bangsa dan Negara..
Aiseyman..susah Katak nak jawab nie... :))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register