Boikot : Celcom or Maxis - yang mana satu produk affiliate Yahudi?

CG Sponsors




kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
Salam semua.
tadi terdengar perbincangan boikot kat IKIM.FM. dan diorang ada cakap pasal boikot barangan buatan Israel nie. sehinggalah ahli panel tu ada cakap, salah satu rangkaian telefon mudah alih yang terbesar dan glemer kat Malaysia juga merupakan aset affiliate Yahudi.

saya terfikir, yang terbesar saya fikir Celcom or Maxis jer...jadi yang mana satu yang dimaksudkan oleh Ustaz Panel tu?

ada sesiapa ada maklumat lanjut? jom kita kongsi :)
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Bah.... nak pakai apa lagi ni?
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
ape??maxis ke??
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
kalo digi tak tahu la plk..
lagi pon,bos besar dia omputih..
john england kot nama dia
 

hgt422007

Active Member
Joined
Feb 28, 2008
Messages
1,364
Reaction score
155
Points
33
digi kot i will follow him...salah satu lagu dalam sister acts
 

hgt422007

Active Member
Joined
Feb 28, 2008
Messages
1,364
Reaction score
155
Points
33
aku baca majalah e-ring tentang bab hanfon memang sah digi orang puteh punya....
 

The Joker's

Banned
Joined
Jan 6, 2009
Messages
46
Reaction score
1
Points
11
Kalau semua barangan yahudi dan maerika di boikot secara jujur aku cakap nanti MALAYSIA jadi macam ethiopia:D...bagi aku cara nak boikot israel dan amerika ni cukup lah dengan umat islam menuntut ilmu setinggi2nya..sudah seharusnya umat islam sekarang menguasai segala bidang baik pembuatan maupun ekonomi...dan ini lebih digeruni pihak luar daripada boikot produk2 yang jelas diperlukan oleh seluruh rakyat malaysia....sebab produk US dan israel tu bukan dari segi coke,pakaian dan makanan je....tapi dari segi military,perbankan,teknologi dll...so,korang sanggup ke nak boikot 100% keseluruhan produk yahudi dan amerika ni?
 

moghul

Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
1,126
Reaction score
0
Points
20
ade dgr maxis...wallahualam...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register