Bogel: Polis tak layan permohonan permit

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
SHAH ALAM: Polis menegaskan tidak akan melayan sebarang permohonan permit daripada Gerakan Reformis Rakyat Malaysia (Reformis) jika mereka bercadang mengadakan demonstrasi berbogel di hadapan bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) di sini.

Ketua Polis Selangor Datuk Khalid Abu Bakar bagaimanapun berkata, pihaknya akan menunggu permohonan permit daripada pertubuhan bukan kerajaan (NGO) itu terlebih dahulu sebelum memberikan sebarang komen.

“Kita tunggu dan lihat permohononan permit bagi mengadakan demonstrasi ini...nak tengok bogel macamana mereka nak buat...tak kan lah orang nak memohon semata-mata untuk berbogel.

“Kalau niat mereka semata-mata untuk itu (berbogel di khalayak umum), maka polis tidak akan mempertimbangkan sebarang permohonan daripada mereka...kalau nak bogel, bogellah di bilik rumah sendiri...yang itu boleh,” kata beliau kepada pemberita selepas menerima alat ujian saringan awal air kencing bagi mengesan penyalahgunaan dadah jenis ketamin daripada Persatuan Jaksa Pendamai (JP)Selangor di Ibu Pejabat Polis Kontijen (IPPK) Selangor di sini, hari ini.

Hantaq pi tanjung rambutan saja...abis cerita
 
Sponsored Post

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,047
Reaction score
92
Points
120
hantar pi ISA jek...
menggugat keimanan :))
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Dah nak mampus ker diaorg nie??? Buduh yang amat!!!
 

EiRa

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 27, 2007
Messages
15,057
Reaction score
0
Points
110
mcm2 ada...
mcm xde akal or terlebih akal nih..
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
hurm...
islam ke x ni???
klo islam, buat malu islam je weiiiiiiii....
 

edagangnetwork

Active Member
Joined
Jun 25, 2008
Messages
2,097
Reaction score
15
Points
25
ambik gambar dia orang bogel....sebarkan kat Internet.... biar dia org sendiri malu.... akal singkat punya orang....
 

levitez

Legendary Member
Joined
May 28, 2007
Messages
14,102
Reaction score
15
Points
115
hahaha..:)) nanti kalau dah jadi...jgn lupa letak gambar kat sini ek... >:)
 

bedul

Active Member
Joined
Nov 7, 2008
Messages
1,525
Reaction score
21
Points
25
ada ke artis2 yg join...???...:D:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register