Bogel: Khalid tidak gentar ugutan Reformis

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
SHAH ALAM 3 Dis. – Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim tidak gentar dengan ugutan Gerakan Reformasi Rakyat Malaysia (Reformis) yang bertekad untuk meneruskan demonstrasi secara berbogel sekiranya tuntutan mereka supaya kadar kenaikan sewa kediaman Program Perumahan Rakyat (PPR) tidak dikaji semula.

Ini kerana, beliau mendakwa mereka yang mahu berbuat demikian bukan penghuni PPR sebenar.

“Mereka (Reformis) tidak perlu jumpa saya untuk berunding mengenai kadar sewa kediaman PPR. Mereka yang membantah ini tidak duduk di rumah pangsa tersebut,” katanya pada sidang akhbar selepas mesyuarat mingguan Exco di sini hari ini.

Jangan lepastu depa kata kena liwat dah ler
 
Sponsored Post

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
Dia lagi suka.hahaha
 

GilerGold

Currently marked as Scammer, (until issue resolved
Joined
Apr 13, 2007
Messages
1,024
Reaction score
0
Points
20
x da maruah punya orang....anak sapa, husband sapa, bapak sapa la si Ramlan nih??
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
main bogel2 lak...

mcm budak2 jer.....
 

naj2921

Active+ Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
4,529
Reaction score
12
Points
25
check sket sape ramlan nih..tetiba lak nak jadi hero berbogel ni :)):))
 

GilerGold

Currently marked as Scammer, (until issue resolved
Joined
Apr 13, 2007
Messages
1,024
Reaction score
0
Points
20
Setahu aku kes ni dah selesai, kerajaan negeri dah umumkan sewa rumah PPRT tak kan dinaikkan buat masa ni dan para penyewa akan membayar pada harga yang telah sedia ada selama ini.

Jadi apa masalahnya lagi? yang aku tengok dok berkokok sekarang bukan penduduk, tapi puaka-puaka yang mungkin telah diupah oleh beruk toyo. apa rasionalnya berbogel? adakah dengan berbogel masalah akan selesai?

Kalau macam tu caranya ( bogel boleh selesai masalah ), ada baiknya seluruh penduduk Malaysia berbogel.sebab mengikut kepercayaan puaka-puaka reformis - bogel boleh menyelesaikan masalah.maka kalu seluruh pendudk Malaysia berbogel, Malaysia akan tenang dari masalah... itu kepercyaan reformis.

Satu lagi yang aku pelik... biasenya ketua pembangkang akan jadik hero dalam mana-mana hal iaitu dengan berjumpa dengan mana-mana pihak yang bermasalah dan cuba memenangi masalah tersebut sebelum kerajaan negeri menyelesaikannya.

Tapi dalam hal ni pulak si toyo tak pulak cuba nak memenangi masalah ni sebaliknya cuma berkokok dari jauh dan aku jugak sangsi dengan statement toyo ""Kalau mereka sanggup berbogel, maknanya mereka benar-benar tidak mampu bayar."

Yang sanggup berbogel dalam hal ni, bukan penduduk, sebaliknya gerombolan reformis... ini amat menghairankan.adakah toyo telah mengupah para reformis pro bogel ini dengan wang yang banyak untuk menyamar sebagai "penduduk" yang sanggup berbogel kerana kesempitan?

Atau para reformis ini bakal berbogel selepas dijanjikan imbuhan yang banyak??? hang tunggu la toyo... wa nak pi cari horatio... kita tengok siapa yang nak bogel tu, penduduk atau ****-**** upahan toyo..!
 

biezzto

Fun Poster
Joined
Dec 3, 2008
Messages
176
Reaction score
1
Points
15
hehe, klu upahan toyo..
agak2 ko dia bogel skali tak???



biez: x bleh aku bayangkan!!! muka dah merah2 anak2 gadis... tih, tih
 

tEnuKLang

Super Active Member
Joined
Nov 6, 2007
Messages
5,656
Reaction score
3
Points
65
uweek...
muka huduh, perangai lagi huduh...
takde tamadun tui...org primitif pon tak bogel...
umno..umno..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register