BTC USD 20,827.9 Gold USD 1,824.48
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bisnes Sempoi / Low Class tapi Lumayan? Jom Senaraikan!

Sponsored Post

cotek21

Fun Poster
Messages
550
Joined
Dec 28, 2020
Messages
550
Reaction score
222
Points
33
Jaga parking pun banyak boleh dapat..
1. Pegi tempat parking yg luas, pegi tempat petak kosong lambai pada lereta cari parking. Tahan kereta lain supaya senang masuk parking.

2.tunggu depan bank @ mesin ATM yg sunyi ajar org masuk parking n jaga masa undur walaupun kereta baru yg ada sensor @ siren.

Tak perlu mintak apa2, orang hulur amik.
Aku penah tengok sorang pakcik tempat aku keje camni tiap hari, sambil mulut buat2 ramah.
Sehari boleh cecah ribu woo income die.
Pernah tengok raya haritu dia buka sampul raya org hulur ada kot ribu dia kira. Ada byk sampul yg rm50 org bagi
 

pelitaminyak

Super Active Member
gem
Messages
8,129
Joined
Aug 13, 2008
Messages
8,129
Reaction score
2,203
Points
211
Awards
1
Buat le biz sendiri..... Gaji minima 1500 ni byk syarikat akan buang pekerja......... Niaga je kecik2 pun tak per............ Cuma jangan dlm seminggu 3 hari je buka kedai tapi nak income 5k sebulan......
 

cotek21

Fun Poster
Messages
550
Joined
Dec 28, 2020
Messages
550
Reaction score
222
Points
33
Buat le biz sendiri..... Gaji minima 1500 ni byk syarikat akan buang pekerja......... Niaga je kecik2 pun tak per............ Cuma jangan dlm seminggu 3 hari je buka kedai tapi nak income 5k sebulan......

Berat bahu memikul berat lagi mata memandang...

Tak sesenang itu nk meniaga.
Kalau senang dah ramai rakyat jutawan
 

eusahawan

Active Member
Messages
1,261
Joined
Jan 3, 2007
Messages
1,261
Reaction score
95
Points
30
di Malaysia ramai je warga asing hidup mewah ....
org lokal je takut2

jika keadaan ini berterusan .... warga tempatan pasti akan jadi kuli kepada warga asing
bunga2 tu dah ada .....
 

damaiG

Active+ Member
Messages
3,113
Joined
Jul 14, 2011
Messages
3,113
Reaction score
54
Points
40
di Malaysia ramai je warga asing hidup mewah ....
org lokal je takut2

jika keadaan ini berterusan .... warga tempatan pasti akan jadi kuli kepada warga asing
bunga2 tu dah ada .....
apa hebat dia warga asing smpai boleh jadi bos? founder banyak duit? dijaga sesetengah taikun? kerajaan x amik pot hal niaga diorg? org kita sapot bisnes diorg?
 

Maya⁷

Fun Poster
Messages
172
Joined
Jun 3, 2022
Messages
172
Reaction score
9
Points
15
di Malaysia ramai je warga asing hidup mewah ....
org lokal je takut2

jika keadaan ini berterusan .... warga tempatan pasti akan jadi kuli kepada warga asing
bunga2 tu dah ada .....

Maybe they support each other? Among warga asing.
 

jennyphan

Freshie
Messages
18
Joined
Feb 12, 2022
Messages
18
Reaction score
2
Points
8
hahahahha luar biasa 100 ide dagang, perdagangan mata uang dalam laverage trading di Broker juga cukup menjanjikan
 

otaida00taj

Legendary Member
gem
Messages
10,703
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,703
Reaction score
114
Points
133
apa hebat dia warga asing smpai boleh jadi bos? founder banyak duit? dijaga sesetengah taikun? kerajaan x amik pot hal niaga diorg? org kita sapot bisnes diorg?
bini warganegara, pakai nama bini la...
bini pulak nak batang & duit je...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register