BTC USD 23,753.2 Gold USD 1,928.23
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bisnes Sempoi / Low Class tapi Lumayan? Jom Senaraikan!

Sponsored Post

cotek21

Fun Poster
Messages
946
Joined
Dec 28, 2020
Messages
946
Reaction score
320
Points
41
Jaga parking pun banyak boleh dapat..
1. Pegi tempat parking yg luas, pegi tempat petak kosong lambai pada lereta cari parking. Tahan kereta lain supaya senang masuk parking.

2.tunggu depan bank @ mesin ATM yg sunyi ajar org masuk parking n jaga masa undur walaupun kereta baru yg ada sensor @ siren.

Tak perlu mintak apa2, orang hulur amik.
Aku penah tengok sorang pakcik tempat aku keje camni tiap hari, sambil mulut buat2 ramah.
Sehari boleh cecah ribu woo income die.
Pernah tengok raya haritu dia buka sampul raya org hulur ada kot ribu dia kira. Ada byk sampul yg rm50 org bagi
 

cotek21

Fun Poster
Messages
946
Joined
Dec 28, 2020
Messages
946
Reaction score
320
Points
41
Buat le biz sendiri..... Gaji minima 1500 ni byk syarikat akan buang pekerja......... Niaga je kecik2 pun tak per............ Cuma jangan dlm seminggu 3 hari je buka kedai tapi nak income 5k sebulan......

Berat bahu memikul berat lagi mata memandang...

Tak sesenang itu nk meniaga.
Kalau senang dah ramai rakyat jutawan
 

damaiG

Active+ Member
Messages
3,144
Joined
Jul 14, 2011
Messages
3,144
Reaction score
69
Points
40
di Malaysia ramai je warga asing hidup mewah ....
org lokal je takut2

jika keadaan ini berterusan .... warga tempatan pasti akan jadi kuli kepada warga asing
bunga2 tu dah ada .....
apa hebat dia warga asing smpai boleh jadi bos? founder banyak duit? dijaga sesetengah taikun? kerajaan x amik pot hal niaga diorg? org kita sapot bisnes diorg?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register