Bisnes rm5000

CG Sponsors




ajid182

Active Member
Joined
Aug 6, 2008
Messages
1,607
Reaction score
7
Points
25
SALAM SEMUA...
nk bertanya ni...nk buat bisnes ape dgn rm5000??
pasaran apa yg best skrg ni ye?:D:D
 
Sponsored Post

sk4r03

Fun Poster
Joined
Jun 25, 2008
Messages
392
Reaction score
3
Points
15
SALAM SEMUA...
nk bertanya ni...nk buat bisnes ape dgn rm5000??
pasaran apa yg best skrg ni ye?:D:D
baru kene nombor ke bro:D jgn mare ek.gurau2 je.:D
bukak kdai servis henfon la bro.cool gak.
 

ajid182

Active Member
Joined
Aug 6, 2008
Messages
1,607
Reaction score
7
Points
25
baru kene nombor ke bro:D jgn mare ek.gurau2 je.:D
bukak kdai servis henfon la bro.cool gak.
ekekek"..xdela.....cadangan yg bagus tu...tp kureng berminat la pulok"...:)

terimas..
 

sk4r03

Fun Poster
Joined
Jun 25, 2008
Messages
392
Reaction score
3
Points
15
haa..g ar ternak cacing ker..lintah ker..keli ker..cool gk kn?msuk kursus,nnti dorg ajar.modal pn dh ade.xcukup,dorg kasi fund sket lg.marketing pn dorg tlg.cool x?:-?:D
 

ajid182

Active Member
Joined
Aug 6, 2008
Messages
1,607
Reaction score
7
Points
25
haa..g ar ternak cacing ker..lintah ker..keli ker..cool gk kn?msuk kursus,nnti dorg ajar.modal pn dh ade.xcukup,dorg kasi fund sket lg.marketing pn dorg tlg.cool x?:-?:D
um...cool gak tu:)...ade tapi nye....dlm malaysia ni xde ke kerajaan tetapkan nk cari misalnya 3000 org penternak cacing,3000 org penternak keli,3000 org penternak lintah?xsilap aku memg ade tu...kalau dah ramai sgt pun susah jgk nk carik buyer nanti walaupun ade contract dgn 1 1 syarikat tu...erk betul ke aku ckp ni..:-?
 

sk4r03

Fun Poster
Joined
Jun 25, 2008
Messages
392
Reaction score
3
Points
15
um...cool gak tu:)...ade tapi nye....dlm malaysia ni xde ke kerajaan tetapkan nk cari misalnya 3000 org penternak cacing,3000 org penternak keli,3000 org penternak lintah?xsilap aku memg ade tu...kalau dah ramai sgt pun susah jgk nk carik buyer nanti walaupun ade contract dgn 1 1 syarikat tu...erk betul ke aku ckp ni..:-?
ntah la bro..tp permintaan bende2 mcm tu tgh byk bro.klau tgk skrg,byk usahawan ternak tumbuh mcm cendawan.so dr situ kite leh tau pasaran utk bende2 mcm tu luas.bro xnk cuba ke?cool gk tu.

klau bro geli ngan lintah,bro ternak le keli ker..:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register