BTC USD 62,348.8 Gold USD 1,764.96
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bisnes Nasi Ambeng, bolehke laris mcm Nasi lemak di malaysia nie?

zieyha

Freshie
Joined
Dec 12, 2010
Messages
3
Reaction score
0
Points
3
Susah nak cari nasi Ambeng kat KL nie..yg senang cari Nasi Lemak...Harga Nasi Ambeng cuma RM5 dan ada banyak lauk....ada yg berminat nak cuba atau jd ajen menjual??
 
Sponsored Post

Azhar

Fun Poster
Joined
Nov 12, 2007
Messages
268
Reaction score
1
Points
15
Susah nak cari nasi Ambeng kat KL nie..yg senang cari Nasi Lemak...Harga Nasi Ambeng cuma RM5 dan ada banyak lauk....ada yg berminat nak cuba atau jd ajen menjual??

klau berminat aku leh supply :p:))
dak la,teruskan tt :)cgrock
 

amins33

Super Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
5,481
Reaction score
5
Points
65
akak aku wat nasi ambeng gak...tp mmg susah nk cr nasi ambeng kt kl ni...da la lg sdap dr ns lemak hihih
 

thoghele

Fun Poster
Joined
Mar 8, 2009
Messages
111
Reaction score
1
Points
15
tt sedang mencari agent jualan untuk nasi ambeng nya kot.. tapi cemane ekk nak jadi agent jualan untuk makanan? bg resepi ker?!! tt cerita jelas sikit hehe
 

random1

Active+ Member
Joined
Dec 26, 2008
Messages
3,071
Reaction score
49
Points
30
Susah nak cari nasi Ambeng kat KL nie..yg senang cari Nasi Lemak...Harga Nasi Ambeng cuma RM5 dan ada banyak lauk....ada yg berminat nak cuba atau jd ajen menjual??

kat jb ada jugak yg jual nasi ambang tapi buat malu org jawa je,hampess x sedap dan yg jual pun kebanyakkan bukan org jawa pun,nasi ambeng kalau yg pandai buat memang sedap,serunding dan mee mesti ada,ikan kering penyedap rasa lg 1 harganya biarlah sesuai,nie harga mahal yg banyak letak nasi sampai penuh2,lauknya semuanya skit2 je
 

mohdridzuan®

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Oct 16, 2008
Messages
11,852
Reaction score
40
Points
130
kat jb ada jugak yg jual nasi ambang tapi buat malu org jawa je,hampess x sedap dan yg jual pun kebanyakkan bukan org jawa pun,nasi ambeng kalau yg pandai buat memang sedap,serunding dan mee mesti ada,ikan kering penyedap rasa lg 1 harganya biarlah sesuai,nie harga mahal yg banyak letak nasi sampai penuh2,lauknya semuanya skit2 je

tempat den standard rm2.50-rm3.50 begantung pada kuantiti.
nak sedap, g umah orang jawe yang ade wat
doa selamat/kenduri kecil-kecilan :D
 

ammar5

Super Active Member
Joined
Feb 23, 2006
Messages
6,511
Reaction score
14
Points
65
yg pernah aku mkn x berapa sedap la....jadi aku kena cari yg lagi sedap la mcm nie...:p:p
 

random1

Active+ Member
Joined
Dec 26, 2008
Messages
3,071
Reaction score
49
Points
30
tempat den standard rm2.50-rm3.50 begantung pada kuantiti.
nak sedap, g umah orang jawe yang ade wat
doa selamat/kenduri kecil-kecilan :D

tapi skrg org jawa pun kenduri byk pakai bufet,susah nak jumpa nasi ambeng nie,kalau ada pun jarang2 tgk kaw kg
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register