BTC USD 44,100.0 Gold USD 1,767.41
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bisnes beli surat pajak konvesional/ar-rahnu

honda_primo

Banned
Joined
Nov 10, 2007
Messages
5,761
Reaction score
25
Points
75
salam,
otai2 semua dan forumer CG,sy mmg beminat ngan gold nih,ari-ari belek thread gold,kebnayakkan sy perhati ramai org gadai brg kemas di kdai pajak konvesional dan diberi tempoh hingga 6 bln.Kalo x renew surat,brg kemas kan akan kn lelong,so dr pemunya brg kemas rugi sbb x renew surat pajak lebih baik dijual kepada pihak lain.dapatla skitt duit dr rugi mcm tu saja.

Soalan sy,ada apa2 cara mcmna nk nilai surat pajak kalo ada org nk jual
 
Sponsored Post

arzaraza

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2010
Messages
5,762
Reaction score
28
Points
70
saya pun minat jugak nak beli surat pajak ni:)
tapi macam mana nak tebus sebab kat dlm surat tu bukan nama
kita :-?
 

honda_primo

Banned
Joined
Nov 10, 2007
Messages
5,761
Reaction score
25
Points
75
bisnes ni la wat tokey kdai emas atau kedai pajak lg kaya
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register