Bisnes apa yg sesuai utk masa sekarang

CG Sponsors




cacingrawit

Fun Poster
Joined
Aug 12, 2009
Messages
235
Reaction score
7
Points
15
Assalamualaikum..minta pndpt idea..
Citer dia aku bru hbs kntrk keje..cmpny aku kje dh x smbg kntrk..skrg aku ada simpanan dlm 30k..apa bisnes yg sesuai wt masa skrg..yela nk mtk kje bru rasa mcm ssh nk dpt wktu skrg ni..tp aku zero dlm bisnes😢
 
Sponsored Post

wangcuma

Fun Poster
Joined
Jun 23, 2006
Messages
386
Reaction score
17
Points
15
jom buat Program OneCent berkait Finance Technology....join cuma RM40.00 dan dapat Sim Kad + Apps... sistem lebih kurang TONE WOW namun lebih banyak kelebihan dari segi bonus dan aplikasi

Boleh guna untuk
* Jual/beli TopUp
* Bayar bil
* Shopping
* banyak lagi

dan akan dapat royalti
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,520
Reaction score
1,602
Points
596
Bisnes produk seks

Antara demand tertinggi di malaysia

Produk seks suami isteri
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
22,237
Reaction score
1,672
Points
206
Assalamualaikum..minta pndpt idea..
Citer dia aku bru hbs kntrk keje..cmpny aku kje dh x smbg kntrk..skrg aku ada simpanan dlm 30k..apa bisnes yg sesuai wt masa skrg..yela nk mtk kje bru rasa mcm ssh nk dpt wktu skrg ni..tp aku zero dlm bisnes😢
Bisnes online. Affiliate marketing atau dropship.
 

marvelous

Legendary Member
Joined
Aug 21, 2006
Messages
17,048
Reaction score
2,960
Points
201
Assalamualaikum..minta pndpt idea..
Citer dia aku bru hbs kntrk keje..cmpny aku kje dh x smbg kntrk..skrg aku ada simpanan dlm 30k..apa bisnes yg sesuai wt masa skrg..yela nk mtk kje bru rasa mcm ssh nk dpt wktu skrg ni..tp aku zero dlm bisnes😢
pertama sekali..sayangi lah modal anda...

kedua..belajar bisnes dari bawah...

sebaiknya jadi kuli pun takpa...asalkan niat kita nak belajar...cari peluang dari kerja kuli kita...

pada masa sama cuba untuk membuka bisnes kecil kecilan...cari rakan yang boleh di percayai untuk memulakan bisnes pada kadar modal yang paling minimum...
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
22,237
Reaction score
1,672
Points
206

pelitaminyak

Active Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
2,408
Reaction score
621
Points
81
1-2 bulan ni simpan je duit tu dulu, covid ni belum habis lagi, kalau invest mesti rugi punya .........
 
Last edited by a moderator:

Sniper

Super Moderator
Staff member
Joined
Feb 26, 2006
Messages
5,888
Reaction score
505
Points
116
wat trading brg2 yg berpotensi leh jual kat online cam yg kebanyakan org wat skg

tu je yg paling simple n leh kontrol modal
 
Sponsored Post
Top
Log in Register