~ Bini Radhi OAG buat permohonan fasakh pulak dahhh~

CG Sponsors




RINI ROSES

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
17,170
Reaction score
6
Points
115
Credits
0
Aku baca kat surat khabar BERITA HARIAN tadi..

Bini Radhi OAG permohonan fasakh kat mahkamah...

Apahal ni....semua nak bercerai-berai....

Dah macam musim artis bercerai berai betul!....

Tahun ni jek dah ramai artis cerai-berai...

Nak jadi camna ni....adoiiiiiii!
 
Last edited:
Sponsored Post

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
Credits
0
teruk betul la..
bini dia mintak fasakh sbb ape ek??
 

apit0

Active+ Member
Joined
May 12, 2008
Messages
2,999
Reaction score
0
Points
20
Credits
0
huhu dari sehati b'dansa lagi dah gaduh
 

zerodecibal

Super Active Member
Joined
Jun 18, 2008
Messages
5,547
Reaction score
5
Points
65
Credits
0
selami ya ya selamba wawa.... steady radhi.... radhi mmg selamba.... radhi yg aku kenal orgnya mmg cool.... pentingkan kawan. rumahtangga dia wa tak campur....
 

iwak

Super Active Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
7,594
Reaction score
37
Points
80
Credits
0
pandai la dia settle hal rumahtngga dia orang
bio je le
 

RINI ROSES

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
17,170
Reaction score
6
Points
115
Credits
0
tak cakap pulak sebab apa...

tapi menurut bini dia Radhi dah dipanggil 3 kali datang

mahkamah untuk kes ni...tapi tak datang gak...
 

blindclownx

Active Member
Joined
May 18, 2008
Messages
1,169
Reaction score
2
Points
35
Credits
0
nampak nyer bertambah lagi kadar penceraian....pd taun nie...mgkn akan meningkat lebih tinggi pd taun depan.......
 
Sponsored Post
Top
Log in Register