BTC USD 64,465.4 Gold USD 2,459.16
Time now: Jun 1, 12:00 AM

bila tiba raya...

Sponsored Post

kalau deepavali tiba.. Suratkhabar tak de jual..
Kalau tahun baru cina tiba.. Pasar tutup..
Tapi bila melayu raya... Apa ada impak? Leh bincang?
Bagi aku yang nampak, kat surat khabaq cuma ada berita anak melayu putus tangan main mercun.. Anak yatim piatu mak bapak mati langgar kete..
apa yg aku tau, kalau cina cuti raya, susah nak dapat bekalan barang runcit. :)

kalau melayu cuti? hmmm.. entah. no komen lg takat ni.
 
kalau deepavali tiba.. Suratkhabar tak de jual..
Kalau tahun baru cina tiba.. Pasar tutup..
Tapi bila melayu raya... Apa ada impak? Leh bincang?
Bagi aku yang nampak, kat surat khabaq cuma ada berita anak melayu putus tangan main mercun.. Anak yatim piatu mak bapak mati langgar kete..

kedai runcit cina belakang rumaah cuti seminggu. apa kena mengena pun aku tak paham mungkin tak ada customer kot tapi apsal seminggu..


:(scam:(scam:(scam
 
bile melayu raya...kaum lain pun kurang ler income...hahaha....

ko jgn silap bro..lg byk diorg dpt income...brg2 dapor, baju raya, langsir raya, kain baju kurung ag. ari tu aku terkezut gak tgk ramai gle org bershoping walaupon masa tu bkn waktu cuti...smuenye sbb raya2...kedai mkn je byk kne tempias bile buka puasa...kecuali bazar ramadhan...mmg smue org aku tgk cam kelaparan abes...:)):))

ps: kan bgs kalo kte dpt boikot ramai2 5-6bln sbb ekonomi xstabil skang ni...mesti lingkop :-?:-?
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register