BTC USD 57,511.0 Gold USD 1,794.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

bila lah agaknya, tak payah guna benda ni, senang sikit

chuck

Fun Poster
Messages
137
Joined
Dec 26, 2008
Messages
137
Reaction score
2
Points
15
bila agaknya kereta tak payah guna petrol. orang puteh ni tak cipta lg ke kereta yg tak perlu guna petrol, guna air masak jer. atau dia orang dah cipta, tp tunggu bekalan minyak dunia habis dulu baru keluarkan kereta jenis mcm ni.

kalau gitu banyaklah kereta2 yg beli mahal2 masa sekarang yg menggunakan minyak petrol tak dapat guna dah nanti bila petrol habis.

atau? bekalan petrol takkan habis sampai bila2? mutahil.:-?
 
Sponsored Post

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Messages
11,718
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
bila agaknya kereta tak payah guna petrol. orang puteh ni tak cipta lg ke kereta yg tak perlu guna petrol, guna air masak jer. atau dia orang dah cipta, tp tunggu bekalan minyak dunia habis dulu baru keluarkan kereta jenis mcm ni.

kalau gitu banyaklah kereta2 yg beli mahal2 masa sekarang yg menggunakan minyak petrol tak dapat guna dah nanti bila petrol habis.

atau? bekalan petrol takkan habis sampai bila2? mutahil.:-?

naik jer basikal...:))
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Kereta Elektrik, Hybrid dan Bio-diesel tu tak kira ker Bro?
 

chuck

Fun Poster
Messages
137
Joined
Dec 26, 2008
Messages
137
Reaction score
2
Points
15
Kereta Elektrik, Hybrid dan Bio-diesel tu tak kira ker Bro?

kalau dah ada kenderaan mcm ni, kenapa tak pasarkan secara besar-besaran. ke kos uruskan kenderaan ni lebih tinggi dari kos kenderaan ber petrol?
 

kizuro

Active+ Member
Messages
3,795
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
kebanyakkan keta camtu kos tinggi bro...
mungkin sebab still adanya petrol yg mencukupi..
tu diorg masih x buat mass production...
 

sconsult

CG Top Poster Club
Messages
22,646
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Tapi kan dah dicipta kereta yang guna rumput, sayangnya tak dikormesilkan.
 

iorichee

Active+ Member
Messages
4,681
Joined
Jan 22, 2008
Messages
4,681
Reaction score
11
Points
25
nanti diorang x dapat jual minyak...
x pasal2 diorang naik minyak...
heheheeheeee..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register