BTC USD 37,632.6 Gold USD 1,773.28
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bila Bayi Menangis, Pasti Ada Yang Tak Kena.....Apa dia..???

MLM

Active+ Member
Joined
Mar 5, 2009
Messages
3,543
Reaction score
36
Points
30
Bila bayi menangis, biarpun ditengah malam, si ibu dan mungkin juga bapa akan terus bertindak bagi memastikan bayi tersebut sentiasa berada dalam keadaan selesa dan ceria.

Namun, kadang-kadang, macam-macam dah dibuat, tapi bayi tetap tak berhenti menangis.

Baru je menyusu. Cek lampin, ok je. Ruam pun takde. Dah puas dodoi, tak juga berhenti merengek.

Mana tau kot-kot ada ‘benda-benda’ halus mengacau. Teringat pulak ustaz kata ada sejenis jin yang suka mengganggu kanak-kanak, namanya Ummu Sibyan. So, baca ayat kursi dan tiup-tiup kat telinga baby, tak jadi jugak.

Orang tua-tua kata, biarlah budak tu menangis, nanti dah puas, pandai jugak dia berhenti sendiri tu. Betul ke tu?

So, apa nak buat? KLIK SINI
http://rahsiatangisanbayi.com/index.php?ref=mybaby
 
Sponsored Post

MLM

Active+ Member
Joined
Mar 5, 2009
Messages
3,543
Reaction score
36
Points
30
Tangisan Adalah Satu-satunya Cara Bagi Bayi Menyampaikan Perasaan Dan Keinginannya

Fahami Tangisan Bayi Anda Dan Penuhi Hajat Mereka. Bayi Anda Pasti Lebih Ceria, Anda Dan Pasangan Semakin Bahagia

Bila Bayi Menangis, Pasti Ada Yang Tak Kena.....Apa dia..???
KLIK SINI
http://rahsiatangisanbayi.com/index.php?ref=mybaby
__________________
 

tebbaloi

Legendary Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
13,457
Reaction score
444
Points
131
opps.. ebook ni aku dapat senang jee :(( :((
 

MLM

Active+ Member
Joined
Mar 5, 2009
Messages
3,543
Reaction score
36
Points
30
Tangisan...

Ketahuilah bahawa tangisan bayi bukanlah suatu bunyi yang terhasil secara rawak, tetapi ia adalah merupakan satu bentuk komunikasi.

Saya Hanis Amin, ibu kepada seorang bayi comel dan saya boleh memahami 'bahasa' bayi kesayangan saya. Sebenarnya, melalui pemerhatian yang teliti, anda juga boleh memahami apa yang ingin disampaikan oleh si comel anda melalui tangisan mereka. Dari mana anda boleh belajar 'bahasa' bayi ini? Anda lihat dulu apa yang saya telah pelajari dan hasil pemerhatian saya.

Di bawah adalah rakaman video anak kesayangan saya, Muadz. Saya boleh faham apa yang ingin disampaikan oleh Muadz dengan menggunakan kaedah yang bakal saya dedahkan nanti.


Bila Bayi Menangis, Pasti Ada Yang Tak Kena.....Apa dia..???

http://rahsiatangisanbayi.com/index.php?ref=mybaby
__________________
__________________
 

MLM

Active+ Member
Joined
Mar 5, 2009
Messages
3,543
Reaction score
36
Points
30
Adakah Teknik-teknik Ini Hanyalah Merupakan Satu Bentuk Anggapan Yang Tidak Berasas?

Oh tidak.

-Ia melibatkan 9 tahun kajian

-Dikaji dalam 3 kajian antarabangsa

-Teknik ini telah diaplikasikan oleh lebih dari 1000 bayi dari 30+ bangsa seluruh dunia

-Dicadangkan oleh 9 daripada 10 ibu-ibu (Independent Research Australia, UK dan US 2006/2007)

-70% ibu-ibu melaporkan bahawa mereka lebih yakin dan selesa setelah berjaya mengenalpasti teknik ini

-2 daripada 3 bapa melaporkan bahawa tekanan emosi yang mereka hadapi berkurangan dan hubungan rumahtangga yang lebih positif

-50% ibu-ibu melaporkan hubungan ibu-bayi yang lebih erat

http://rahsiatangisanbayi.com/index.php?ref=mybaby
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register