Santai Bikers tak nampak kabel lori yang sedang tarik bas

CG Sponsors




dan50

Super Active Member
Joined
Aug 22, 2010
Messages
6,492
Reaction score
116
Points
73
peh tali tgh tegang, dah macam hukum pancung tu kalau main lalu je, dah macam tradgedi final destination
 
Sponsored Post

cropok

Active Member
Joined
Mar 30, 2018
Messages
1,536
Reaction score
383
Points
51
klu xde kabel pon..motor mmg menonong laju..confident dia leh lepas kenderaan tgh melintas dpn dia...last2..ada tali..
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,064
Reaction score
1,759
Points
201
klu xde kabel pon..motor mmg menonong laju..confident dia leh lepas kenderaan tgh melintas dpn dia...last2..ada tali..
betul tu...kalau takde kabel pun dia boleh langgar lori....mentaliti mereka ni tak faham lah...gelojoh dan tak sabar....hari tu sikit lagi nak eksiden depan mata saya...sebab langgar lampu merah....kereta brek mengejut bila motor terus pecut
 

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
6,522
Reaction score
699
Points
121
motor ni, melanggar mati - dilanggar pon mati

jd sendri igtlah korang dh besau pjg (aku dulu pon rider gak)
 

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
5,811
Reaction score
234
Points
73
rasanya selamat ni sbb dorg dah smpat brek...tp malangnya tak nampak kabel towing tu...
 

stonz

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 18, 2008
Messages
4,519
Reaction score
165
Points
43
Patutnya motor tunggu bas lepas dulu..kabel tarik bas bukannya macam tali tangsi tak nampak. Ni melulu/terburu buru
tuan ni bukan penuggang motor ni....
 

amieshoro

Active+ Member
Joined
Mar 21, 2009
Messages
2,589
Reaction score
95
Points
40
cara towing bas pun salah.. kena guna towing truck yg besar lagi selamat...
 

Fabs Gunns

Super Active Member
Joined
Feb 7, 2011
Messages
6,447
Reaction score
64
Points
70
dah nmpk kot bas dah kluar jalan
kalau takde kabel pun mmg cari nahas la langgar bas tu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register