Bibir pemuda koyak, dakwa dibelasah polis

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
KUALA TERENGGANU - "Saya terpaksa menerima 22 jahitan apabila dua bahagian pada bibir mulut saya terkoyak kerana dibaling dengan kayu dan kerusi oleh polis yang membuat sekatan jalan raya pada 25 Disember lalu."

Itu dakwaan Ahmad Amirul Hafizi Mohd. Rozalan, 17, dalam kejadian yang berlaku di Jalan Pantai Batu Burok berhampiran Pusat Akuatik Majlis Bandaraya Kuala Terengganu (MBKT) dekat sini kira-kira pukul 5 pagi.

Menurut pelajar Sekolah Menengah Teknik Wakaf Tembesu itu, kira-kira pukul 3.30 pagi sebelum kejadian, dia sudah ditahan sekali oleh polis yang membuat sekatan di Chabang Tiga dekat sini kerana nombor plat di bahagian depan motosikalnya tidak mengikut spesifikasi yang ditetapkan.

"Tetapi saya merayu supaya tidak disaman tetapi anggota polis yang menahan saya bertindak mencabut nombor plat itu," katanya yang ditemui di pejabat Kosmo! di sini semalam.
 
Sponsored Post

sweezer

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Mar 3, 2007
Messages
4,860
Reaction score
350
Points
41
tak tahu nak cakap apa.... mat rempit kat t'ganu bleh tahan gak.
kalo dah pelajar sekolah pastu dok kuar malam sampai kol 3pagi tu apo lah alasan dia agaknya
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
takde gamba ker? men cakap jer?
 

hanissyazwan

Fun Poster
Joined
Dec 19, 2009
Messages
393
Reaction score
1
Points
15
ni...aku rsa btul..takkan ada org saja2 nk main nama polis... tp,mesti ada kesalahan tu..dia ni mat gian ka..dia ni mengumpat polis ka..atau...atau sesuatu..
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,523
Reaction score
65
Points
120
polis nie, dengan mat rempit berani la buat hal... kalu penjenayah, tak ada cam nie.
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
takde gamba ker? men cakap jer?

Ahmad Amirul Hafizi menunjukkan kesan jahitan akibat dibaling dengan kerusi oleh anggota polis di Jalan Pantai Batu Burok, Kuala Terengganu baru-baru ini.
 

biosumber

Active Member
Joined
Nov 26, 2007
Messages
2,162
Reaction score
38
Points
30
Oklatue.. Nasib baik hidup lagik..haha
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
KUALA TERENGGANU - "Saya terpaksa menerima 22 jahitan apabila dua bahagian pada bibir mulut saya terkoyak kerana dibaling dengan kayu dan kerusi oleh polis yang membuat sekatan jalan raya pada 25 Disember lalu."

Itu dakwaan Ahmad Amirul Hafizi Mohd. Rozalan, 17, dalam kejadian yang berlaku di Jalan Pantai Batu Burok berhampiran Pusat Akuatik Majlis Bandaraya Kuala Terengganu (MBKT) dekat sini kira-kira pukul 5 pagi.

Menurut pelajar Sekolah Menengah Teknik Wakaf Tembesu itu, kira-kira pukul 3.30 pagi sebelum kejadian, dia sudah ditahan sekali oleh polis yang membuat sekatan di Chabang Tiga dekat sini kerana nombor plat di bahagian depan motosikalnya tidak mengikut spesifikasi yang ditetapkan.

"Tetapi saya merayu supaya tidak disaman tetapi anggota polis yang menahan saya bertindak mencabut nombor plat itu," katanya yang ditemui di pejabat Kosmo! di sini semalam.


boleh saman RM1 juta neh
 

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
20,770
Reaction score
1,834
Points
206
xde sbb polis nak baling kayu
mesti kes xnak berenti
mat rempit pun reti saman
 

iamloco

Super Active Member
Joined
Dec 16, 2008
Messages
9,810
Reaction score
114
Points
73
mana satu nak pcaya ni. polis atau mat rempit :-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register