Biar pun klasik, tapi masih terpacak, dan masih menjadik..

CG Sponsors




runaldy

Junior Member
Joined
Jul 13, 2011
Messages
88
Reaction score
1
Points
11
Assalamualaikum sahabat,


Pernah tak anda promote produk
affiliate guna cara percuma, tapi
hasilnya, krik..krik..krik..


Toksah kata nak membeli, yang
nak tanya pasal produk pun
takde.


Dah cara percuma pun takde
sambutan, memang pikir dua-
tiga kali laa kalau suruh guna
cara berbayar pulak, yer tak?


Macam mana kalau saya
bagitau, yang kita sebenarnya
gagal dapat sales bukan sebab
cara promote percuma atau
cara berbayar.


Tapi sebab kita tak promote
guna cara betul dan step-by-
step.


Sebelum nak suruh orang beli,
kita terlebih dulu kena didik
prospek tentang manfaat produk.


Sebelum nak didik, kita terlebih
dulu kena tarik minat prospek.


So, macam mana nak buat?


Meh tengok teknik dia kat sini:


- Buat duit dengan affiliate
cara orang lama



Semoga membantu.


Salam bisnes affiliate,
Amir Mazlan
Admin AmirMazlan.com
 
Top
Log in Register