To Sell Biar Betikkkk!!!!Sampai camni sekali murah!!!(UPDATE:ITEM SOLD!!1 LAGI mvp NAK JUAL)

CG Sponsors




thelastsamurai

Active+ Member
Joined
May 24, 2012
Messages
2,899
Reaction score
63
Points
30
:)Salam CGrians......

Den ado satu Vapor mau tolak ni...pado yang bokonan buleh lah roger2 den...Used item lah...ni vapor 1st den...den nak tolak sobab den dah upgrade vape jonis yang up sikit yo...dari xbepakai kek umah den ni haa...baek di tolak kek org yang nak pakai...
Bukian nak ambik untung pon...hargo mmg perghhhh......murah giler...hilkhikhik:D....RM150.00 yo....xpecayo???den buleh nego lagi sikit2 apo salahnyo kan...duit bkn bawak ke mati pon...
Pasai apo den tolak murah????ni den nak koba kek wargo CGrians semuo ni...Den bagi ni hah.....

-iTaste MVP(personal vaporizer)
1.Battery Capacity 2600mAh
2.Micro USB socket input voltage:4.5-6.5v
500mA(merangkap Power Bank sekali ni)


ape akan dapat?
1. body
2. 1tank Vivi Nova (siap ade spair lagi wick)
3. 1 tank Ver-Core 2.0
4. 1 cable USB
5. Kotak and manual...

Kire ni terus Vape je!!!!:D....kalau nak,den buleh bagi lagi Flavour2 den yang xgune tu...skang layan liquid lain....hehehehe..
Layan gambar dulu,kalau berminat roger2 lah den...017-3076919
Den prefer COD pasai den bukan kaki trader kat CG ni...org tak cayo...COD area USJ,Subang Jaya,Petalibg Jaya...:)cgrock
 

Attachments

Last edited:
Sponsored Post

ABUZIKIN

Active Member
Joined
Nov 29, 2010
Messages
1,882
Reaction score
3
Points
25
pm harge terjunam ekau boleh bg....siap pos
 

dhaniel

Active+ Member
Joined
Jun 27, 2012
Messages
2,688
Reaction score
3
Points
35
barang baik nie..kasi bump utk tt...gud luck
 

thelastsamurai

Active+ Member
Joined
May 24, 2012
Messages
2,899
Reaction score
63
Points
30
salam semua....sorry tak dapat pm tadi...busy keje...hanya Zakiey je yang msg hp den...jadi mungkin direserved kan utk beliau...hehehe..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register