BTC USD 32,456.2 Gold USD 1,775.51
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Betulke..dengar2 ada setengah2 warga CG nak berkawan pilih bulu....

Sponsored Post

RINI ROSES

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
17,170
Reaction score
6
Points
115
suka ati akulah nak standby apa pun...wakakakakaka
 

Cameo

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2008
Messages
3,098
Reaction score
82
Points
30
ni dengar2 je...ada setengah2 warga CG memilih kawan..cuma layan org yg dikenali je...ni bukan nak menuduh tapi dengar2 je...
Jangan Marah...
:D

betul la tu david
lain padang lain belalang
ada yg suka bulu kening
ada yg suka bulu idung
bulu mata yg lentik pun best jugak, cantik
awek yg berbulu tangan lebat pulak buat bulu roma aku meremang
apatah lagi yg banyak bulu bulu halus kat tengkuk
tapi awek yg lebat bulu kaki, aku tak sanggup
aku serah kat ko je lah david
kesimpulannya, memang aku pilih bulu
:">
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register