BTC USD 23,393.3 Gold USD 1,768.46
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Betulkah ahli pas ni dlm gambar ni orang syiah

ompiku

Fun Poster
Messages
313
Joined
Aug 11, 2010
Messages
313
Reaction score
13
Points
15
salam otai2 cg...

sy nak tahu pasal ABDUL GHANI SHAMSUDIN seperti dlm gambar ,betul ke dia orang syiah ???? ,tjumpa benda ni dlm fb member...harap otai2 yg kenal dia ni boleh bg pencerahan.saja nak tahu...

http://www.facebook.com/photo.php?f...16468410&type=1&pid=810274&id=100000416468410
syiah.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

KLVIPER

Legendary Member
gem
Messages
16,754
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,754
Reaction score
586
Points
171
Kalau ye pun tak semestinya dia mempercayai syiah? Macam Williams kawin dulu ada je orang vvip malaysia Islam masuk church nak bagi hormat.
 

abahmu

Legendary Member
gem
Messages
17,952
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,952
Reaction score
126
Points
123
ada sorang penyokong umno tegar dlm cg ni org syiah jgk..cmna tu :))
 

Toxic2010

Legendary Member
gem
Messages
11,011
Joined
Jun 3, 2010
Messages
11,011
Reaction score
334
Points
131
Nabi s.a.w sendiri berkata ; ada 1 sahaja golongan yg berpegang teguh dengan ajarannya.

"Al-sunnah waljamaah"..
 
Last edited:

lelakiselamanya

Active Member
Messages
2,440
Joined
Nov 1, 2008
Messages
2,440
Reaction score
23
Points
30
walaupun dia ahli pas sekalipun, ia tidak bermakna pas menyokong/merestui syiah
 

malayneums

Active+ Member
Messages
4,853
Joined
Feb 29, 2008
Messages
4,853
Reaction score
4
Points
25
takkan dia pegi tmpt syiah terus jd org syiah kot... hormatla tmpt org... ada mamat syiah kat sini tp org lain sunni takkan dia jd sunni kot...
dia mesti jd syiah jugak... kot?:D
 
Sponsored Post

Top
Log in Register