BTC USD 61,159.8 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Betul ke wujudnya PAS lah yang menyebabkan Melayu mundur.. Jom Debat!!

anuarcsu

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 3, 2010
Messages
2,630
Reaction score
0
Points
20
Aku buka threat ni sebab aku nak tengok sejauh mana betulnya statement nie.. Tapi jangan lari dari topik asal..
 
Sponsored Post

Kehidupan

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
debat dengan tuan anuarcsu....?

seriously buang masa....

tengok kat threads lain pun dah tahu dah bagaimana rupanya berdebat dengan tuan anuarcsu nih....
 

achok

Legendary Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
14,749
Reaction score
304
Points
141
Aku buka threat ni sebab aku nak tengok sejauh mana betulnya statement nie.. Tapi jangan lari dari topik asal..

topik ko bukak ni lagi mengukuhkan kenyataan yg melayu ni mmg mundur...bukan setakat mundur dari poket, bahkan mundur dari segi akal fikiran....

kecik sgt tulisan ko..
 

isz_shinigami

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2010
Messages
8,869
Reaction score
56
Points
80
xbetul...tu hanyalah cara umngok memprovokasi utk menghapuskn pas dr bidang politik...
 

ykenobi

Super Active Member
Joined
Nov 19, 2008
Messages
6,422
Reaction score
14
Points
65
debat dengan tuan anuarcsu....?

seriously buang masa....

tengok kat threads lain pun dah tahu dah bagaimana rupanya berdebat dengan tuan anuarcsu nih....

seperti biasa bile bukak thread..
bg tajuk tp intinya tiada..
suruh berdebat tanpa fakta..
wat the heck?..
 

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
BILA WUJUDNYA UMNGOK BARU TAHUN 88 MEMBUAT MELAYU MUNDUR .. KO TANYA DR MAHATHIR DIA YG WUJUDKAN UMNOK BARU ..:(scam:(scam:(scam
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register