BTC USD 51,502.0 Gold USD 1,783.08
Time now: Jun 1, 12:00 AM

betolkah trader forex ni untung???

Arisma

Junior Member
Messages
74
Joined
Nov 1, 2008
Messages
74
Reaction score
0
Points
6
Salam semua trader forex..aku nak tahu..betol kah trader forex ni untung dari trading atau jadi ib yang lebih untung(dapat komisen dari broker)??:-?:-?
 
Sponsored Post

anuarinvestor

Legendary Member
Messages
10,529
Paid Membership
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
trading lah anda sebelum anda ditradingkan......

soalan serupa juga....mesti ada soalan camni.....cuba selak dulu..sebelum buka thread baru..

IB?....jiwa,mental...tekanan darah cukup....boleh jadi IB....kalau tak leh bagi komitmen..kenalah duduk diam2 jer..
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Messages
76,139
Paid Membership
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
trading lah anda sebelum anda ditradingkan......

soalan serupa juga....mesti ada soalan camni.....cuba selak dulu..sebelum buka thread baru..

IB?....jiwa,mental...tekanan darah cukup....boleh jadi IB....kalau tak leh bagi komitmen..kenalah duduk diam2 jer..

btol tu kata seorg yg sudah menjadi IB :)paid:)paid
 

Arisma

Junior Member
Messages
74
Joined
Nov 1, 2008
Messages
74
Reaction score
0
Points
6
trading lah anda sebelum anda ditradingkan......

soalan serupa juga....mesti ada soalan camni.....cuba selak dulu..sebelum buka thread baru..

IB?....jiwa,mental...tekanan darah cukup....boleh jadi IB....kalau tak leh bagi komitmen..kenalah duduk diam2 jer..
kalau dah ada soalan mcm tu..minta maaf banyak2 lah bro..aku tak tahu..sebab tu aku tanya...aku tengok banyak otai-otai forex jadi ib broker..
 

elan

Active+ Member
Messages
4,798
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,798
Reaction score
34
Points
30
kalau kena pada caranya memang untung, tapi kalau tak kena pada caranya alamatnya MC... sebab aku dah 3 kali MC sepanjang trade dalam forex ni..:D



p/s: soalan ni dah banyak kali ditanya kat CG ni..:-?
 

anuarinvestor

Legendary Member
Messages
10,529
Paid Membership
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
kalau dah ada soalan mcm tu..minta maaf banyak2 lah bro..aku tak tahu..sebab tu aku tanya...aku tengok banyak otai-otai forex jadi ib broker..

tak juga.....ramai otai2 pun trader juga..IB ni pada yang terpilih sahaja dan sedikit/banyak pengalaman...pengalaman jika tiada..sukar sedikit untuk bekerja sebagai IB

Bukan semudah disangka..
 

Arisma

Junior Member
Messages
74
Joined
Nov 1, 2008
Messages
74
Reaction score
0
Points
6
kalau kena pada caranya memang untung, tapi kalau tak kena pada caranya alamatnya MC... sebab aku dah 3 kali MC sepanjang trade dalam forex ni..:D



p/s: soalan ni dah banyak kali ditanya kat CG ni..:-?
berapa lama dah trading forex bro??? kalau dah 3 tahun baru 3 kali MC memang antara otai forex yang berjayalah bro ni..
 
Sponsored Post

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12527
USD / JPY
113.481
GBP / USD
1.32457
USD / CHF
0.92519
USD / CAD
1.26867
EUR / JPY
127.697
AUD / USD
0.70984

CG Sponsors




Top
Log in Register