BTC USD 63,628.0 Gold USD 2,391.32
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Besi dan getah dari wiper kereta terpakai

Sponsored Post

i jual wiper silicon dan simpan yang lama....ada kat 1000 pasang...pasal besi boleh recycle dan getah pun boleh...tapi i tak tau mana kilang yang nak wiper lama nii....ada gak boleh pakai lagi ..boleh jual 2nd wiper nanti...heheheh

wiper tu kalau nak tolak besi buruk dengan getah buruk, nak maksimumkan harga yang diorang beli kena asingkan antara besi dengan getah, kalau tolak kat kedai besi buruk, kalau wiper tu still ada getah, harga kira murah la sebab ada campur berat getah skali.

dulu abang ipar aku pernah jual kabel lebih2 tak pakai kat kedai besi buruk, kat rumah kerjanya bukak plastik yang salut wayar kat dalam tu, jadi dapat jual mahal skit, kalau tolak macam tu je nanti tokei amik murah jek..
 
wiper tu kalau nak tolak besi buruk dengan getah buruk, nak maksimumkan harga yang diorang beli kena asingkan antara besi dengan getah, kalau tolak kat kedai besi buruk, kalau wiper tu still ada getah, harga kira murah la sebab ada campur berat getah skali.

dulu abang ipar aku pernah jual kabel lebih2 tak pakai kat kedai besi buruk, kat rumah kerjanya bukak plastik yang salut wayar kat dalam tu, jadi dapat jual mahal skit, kalau tolak macam tu je nanti tokei amik murah jek..

timakasih....dulu kami asingkan getah dan rangka besinya tapi harga pun beza sikit shj tapi kerja teruk....yg penting sama ada getha yg diasing blh dijual ke mana mana?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register