BTC USD 42,417.0 Gold USD 1,776.33
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bersetubuh Dengan Jin??

Sponsored Post

a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
8,087
Reaction score
968
Points
121
Ada sesiapa kat sini pernah bermimpi bersenggama dengan jin ke kat sini.
Rasa dia macam mana, macam buat hubungan dengan manusia jugak ke.
Bagus kalau dapat kongsi pengalaman bersama.
Pernah mimpi jumpa maya karin, tapi tak perasan tu mimpi.... kalaulah aku tau...
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,080
Reaction score
2,376
Points
201
Ngn lembu boleh la, ngn jin mimpi ja lebih hahaha
 

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
4,816
Reaction score
1,393
Points
111
Kalau sape yg pernah tu, berubat le betui2, takut dia kacau bini kita nanti, cemburu kuat tu............ Biasa yg pernah tu samada ilmu yg dituntut atau saka, jin luar yg biasa tak boleh mengganggu kita sampai macam tu
 

isteri_aku

Active Member
Joined
Feb 5, 2012
Messages
2,148
Reaction score
56
Points
40
Baby....baby....nape la giteww bahasa ko....kalo depan haku mmg kenew hempok kat dahi dengan sikat kutu
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
18,128
Reaction score
2,780
Points
201
Dukun tambat 22 jin usia 100 tahun dalam rumah
307-E4-BDA-ED60-48-D1-B63-E-D7244909-C437.jpg


JAKARTA – Seorang dukun di Indonesia yang baru bertaubat mendedahkan bahawa dia mengikat 22 jin berusia 100 tahun di dalam rumahnya, lapor Suara.com, semalam.

Ki Joko Bodo dari Pondok Gede, Jakarta Timur berkata, jin-jin yang diikat itu adalah daripada spesies ‘nakal’ dan sering menimbulkan masalah.

Menurut Joko, dia mengikat makhluk halus tersebut di rumah kerana boleh mengawalnya agar tidak terlepas lalu mengganggu penduduk kampung.


“Kawasan rumah saya memang menjadi lokasi hantu, makhluk halus dan jin berkumpul. Malah pontianak juga sering singgah di pokok-pokok sekitar rumah.

“Kalau waktu malam, memang akan ada yang bergayut di pokok-pokok itu,” jelasnya.

Tambah Joko, walaupun dirinya sedang berusaha kembali ke pangkal jalan, dia masih meneruskan pekerjaannya sebagai penghalau hantu dan berinteraksi dengan dunia spiritual.

“Ini adalah pekerjaan dan sumber rezeki saya jadi sukar untuk ditinggalkan terus. Jika ada pelanggan yang datang meminta pertolongan halau hantu, saya masih cuba bantu,”
ujarnya. – Agensi
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,008
Reaction score
1,722
Points
596
Kalau leh jauh la bende laro lagunie

Astaghfirullah
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
8,801
Reaction score
860
Points
121
Dukun tambat 22 jin usia 100 tahun dalam rumah
307-E4-BDA-ED60-48-D1-B63-E-D7244909-C437.jpg


JAKARTA – Seorang dukun di Indonesia yang baru bertaubat mendedahkan bahawa dia mengikat 22 jin berusia 100 tahun di dalam rumahnya, lapor Suara.com, semalam.

Ki Joko Bodo dari Pondok Gede, Jakarta Timur berkata, jin-jin yang diikat itu adalah daripada spesies ‘nakal’ dan sering menimbulkan masalah.

Menurut Joko, dia mengikat makhluk halus tersebut di rumah kerana boleh mengawalnya agar tidak terlepas lalu mengganggu penduduk kampung.


“Kawasan rumah saya memang menjadi lokasi hantu, makhluk halus dan jin berkumpul. Malah pontianak juga sering singgah di pokok-pokok sekitar rumah.

“Kalau waktu malam, memang akan ada yang bergayut di pokok-pokok itu,” jelasnya.

Tambah Joko, walaupun dirinya sedang berusaha kembali ke pangkal jalan, dia masih meneruskan pekerjaannya sebagai penghalau hantu dan berinteraksi dengan dunia spiritual.

“Ini adalah pekerjaan dan sumber rezeki saya jadi sukar untuk ditinggalkan terus. Jika ada pelanggan yang datang meminta pertolongan halau hantu, saya masih cuba bantu,” ujarnya. – Agensi

Nama pun dah Joko Bod0, memang kena bahan dengan jin hari-hari ni.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register