BTC USD 42,916.0 Gold USD 1,776.05
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bersetubuh Dengan Jin??

banio

Fun Poster
Joined
Dec 19, 2011
Messages
228
Reaction score
0
Points
10
mmm... yeker? :D haku pun cilok info kat porem laen neh..ahax... tpi.. biasa yg jadi amalan sebelum tido tue.. berwuduk..Baca Al-Fatihah, 3 Qul, Ayatul Kursi, Selawat Nabi, Mengucap...

Yang calit2...minyak attar tue.. haku no komen.. tkder plak haku try menda2 tue..so far haku tido.. ok la..tkder gangguan atau mimpi2 antu ke.. cuma.. kalo tertido tk baca apa2 tue.. mmg tk brapa nak tenang tidonyer.. #:-S

amalan membaca ayat2 Qur'an tu baik boleh pahala...niatkan lillahita'la,
jgn jadikan ayat Qur'an sebagai alat utk kepentingan kita

amalan yg.guna minyak dan sebagai tu elok tinggalkan :)
 
Sponsored Post

Akulascalper

Active+ Member
Joined
Dec 19, 2008
Messages
2,813
Reaction score
1,518
Points
111
Kalau ada la manusia yang kawin ngan bangsa Jin mmg tak mampu memenuhi kehendak nafsunya.

Sbb terlalu kuat nafsunya.Setiap 15 minit sekali 'jimak'.Manusia mana boleh tahan camni.
 

akusam

Active Member
Joined
Oct 9, 2011
Messages
1,621
Reaction score
2
Points
25
barang lama ni, apasal cakap "itew.." ada masalah penulisan ke?
 
Last edited:

naturehigh

Fun Poster
Joined
Aug 14, 2010
Messages
265
Reaction score
0
Points
10
yaa...memang wujud dan pernah berlaku dizaman ni,kat kawasan seberang perai tengah,jalan menghala ke ara kuda,ada sebuah rumah dibuat oleh "hantu raya" hingga ke hari ni,insya'allah kalo den ado masa,den pogi ambek gambo.
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
8,801
Reaction score
860
Points
121
Ada sesiapa kat sini pernah bermimpi bersenggama dengan jin ke kat sini.
Rasa dia macam mana, macam buat hubungan dengan manusia jugak ke.
Bagus kalau dapat kongsi pengalaman bersama.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register