BTC USD 40,133.2 Gold USD 1,816.67
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bersetubuh Dengan Jin??

Baby

Active+ Member
Joined
Sep 19, 2007
Messages
3,182
Reaction score
0
Points
20
Salamss all..

Urmm... Kowang ada pengalaman?? Penah terbaca lam mana2 majalah misteri? Atau sedara mara/kawan kowang terkena?

Urmm... Haku nak bercerita sket ttg kawan haku... tatau laa samada dia tifu atau syok sendrik ke hapa...

Dia penah cuba mengahwini seorang laki owang.. tapi tak jadi.. maybe wife si laki itew dapat tau... Sejak peristiwa dia putus dengan itew lelaki, setiap malam dia dibayangi oleh satu lembaga itam.. yang datang menindih dia dan.. urm.. dia rasa "SYOK" semcam.. (pada yg dah tawen musti tau "syok" apa.. :-? )

Last2 dia dah takleh tahan sangat.. gi berubat.. Alhamdulillah.. dah baik pun.. :)

Then haku penah terbaca satu kesah..seorang isteri owang yg suaminya ada bela antu raya.. turut dinodai oleh itew antu.. #:-S

Dan... beberapa kisah lagik..yg haku rasa nanti2 laa haku citer.. :)

Kowang lak cemana? Meh kungsi citer.. :D


** Harap kerjasama yek.. jangan cakap lucah TERlampau.. :"> hihihi...
 
Sponsored Post

vedder9

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 25, 2006
Messages
15,350
Reaction score
123
Points
123
Dia ada membuat "semakan" tak terhadap kemaluan dia tu, samada betul2 dia telah didatangi lembaga berkenaan atau sekadar khayalan semata-mata..?
 

pokcak

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
9,664
Reaction score
95
Points
80
ada tak kes jin popuan datang tindih manusia laki?
 

aprioq

Fun Poster
Joined
May 1, 2006
Messages
560
Reaction score
2
Points
15
heheh semakan harus dibuat bg memastikan kredibiliti saksi berkenaan... atau rekaan semata2....
 

metaaura

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2007
Messages
6,737
Reaction score
3
Points
65
sume wat lawak ekeke....

tapi mengikut cerita baby. isteri tu membela hantu raya..

ya.. maybe hantu tu da naik syok kat kawan ko.. tu mmg possible .. sib baik dia gi berubat.. alhamdulillah

yang penting amalan harian tu kene kuat la.. kalo dtg haid amal kan zikir 3 QUL :p

infomasi bersama-sama

eh ade je jin pompuan tindih laki-laki.. ekeke.. pokcak mesti suke hahaha
 

cybermaster

Banned
Joined
Jun 13, 2007
Messages
1,711
Reaction score
10
Points
25
Salamss all..

Urmm... Kowang ada pengalaman?? Penah terbaca lam mana2 majalah misteri? Atau sedara mara/kawan kowang terkena?

Urmm... Haku nak bercerita sket ttg kawan haku... tatau laa samada dia tifu atau syok sendrik ke hapa...

Dia penah cuba mengahwini seorang laki owang.. tapi tak jadi.. maybe wife si laki itew dapat tau... Sejak peristiwa dia putus dengan itew lelaki, setiap malam dia dibayangi oleh satu lembaga itam.. yang datang menindih dia dan.. urm.. dia rasa "SYOK" semcam.. (pada yg dah tawen musti tau "syok" apa.. :-? )

Last2 dia dah takleh tahan sangat.. gi berubat.. Alhamdulillah.. dah baik pun.. :)

Then haku penah terbaca satu kesah..seorang isteri owang yg suaminya ada bela antu raya.. turut dinodai oleh itew antu.. #:-S

Dan... beberapa kisah lagik..yg haku rasa nanti2 laa haku citer.. :)

Kowang lak cemana? Meh kungsi citer.. :D


** Harap kerjasama yek.. jangan cakap lucah TERlampau.. :"> hihihi...

ini mulut pelat !!!!
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register