BTC USD 57,312.0 Gold USD 1,778.72
Time now: Jun 1, 12:00 AM

bergelut dengan perompak

abu85

CG Top Poster Club
Messages
30,147
Paid Membership
Joined
May 31, 2008
Messages
30,147
Reaction score
453
Points
131
http://www.metacafe.com/watch/156456/another_senseless_murder/">Another Senseless Murder</a> - <a href="http://www.metacafe.com/">The best home videos are here</a></font>
 
Sponsored Post

g_kan

Active Member
Messages
2,279
Joined
Jan 22, 2008
Messages
2,279
Reaction score
180
Points
33
3 org x dpt nak gelut dgn penyamun tu...
keras gak penyamun tu..
 

roslanab

Active Member
Messages
2,485
Joined
Dec 30, 2008
Messages
2,485
Reaction score
26
Points
30
Memang liat penyamun tu. Dah la dapat tembak sorang lagi tu.

dlm video ni menunjukkan penyamun tu memang fit, biasa gaduh dan hati kering.

Tiga org tu pulak harap badan je besar, tapi lembik. pukul pun tak padu,
tak biasa gaduh dan tak pandai pakai pistol.
 

mangkaq

Super Active Member
Messages
8,834
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
Huhhhuuhu....biase la kalo nak buat jahat kena hati kering!!
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Messages
9,169
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
perompak tu ada pistol susah la nak lawan..
 

KLVIPER

Legendary Member
Messages
16,741
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,741
Reaction score
563
Points
171
eloknya penjenayah macam tu termasuk penjenayah/ragut kat malaysia ni dihukum lapah seluruh kulit badannya. siksa dia orang cukup2.
 

messy

Fun Poster
Messages
387
Joined
Dec 11, 2009
Messages
387
Reaction score
0
Points
10
eloknya penjenayah macam tu termasuk penjenayah/ragut kat malaysia ni dihukum lapah seluruh kulit badannya. siksa dia orang cukup2.

sokong2..
lapah jewp pahto rendam lam air masin..
biar mengelopor sato bdn..:eek::eek::eek::eek::eek:
dia mntk tlg tayah tlg, tapi gelakn dia puas2..
pdn muke..
nak samun/rompak sgt kn..
amik kaw!!!:(scam:(scam:(scam
 

CoffeeCupp

Fun Poster
Messages
239
Joined
Dec 15, 2009
Messages
239
Reaction score
1
Points
15
Yang pelik kebanyakan perompak/penyamun asyik aim yang lemah @ yang miskin. Hampagas tol. Pi lar samun orang yang ada $$$ lebih. Skali samun setahun enjoy. ni tiap tiap ari nak samun dapat $10. Budus.
 

KLVIPER

Legendary Member
Messages
16,741
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,741
Reaction score
563
Points
171
Yang pelik kebanyakan perompak/penyamun asyik aim yang lemah @ yang miskin. Hampagas tol. Pi lar samun orang yang ada $$$ lebih. Skali samun setahun enjoy. ni tiap tiap ari nak samun dapat $10. Budus.



Tu namanya penyamun kecil2lan. Penyamun cukup makan.

Kalau saya yang buat undang2 negara orang2 macam tu jangan di penjara "nak habiskan duit rakyat aja" dapat tangkap gantung dia orang kat tengah2 bandar bagi orang semua lihat. Siksa diaorang cukup2.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register