BTC USD 32,683.3 Gold USD 1,778.16
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bercuti di Langkawi : Neelofa dan suami dikompaun RM 30 ribu

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
300,009
Reaction score
12,939
Points
2,376
RM 60,000.00 tu ibarat keluaq dr purse neelofa ja..silap2 purse dia lg mahai dr RM 60,000 kompaun tu

Tapi nak buat caner
Dah tara tu ja denda max kerajaan bagi
 
Sponsored Post

Fayafa

Active Member
Joined
May 21, 2017
Messages
1,867
Reaction score
621
Points
81
Tapi nak buat caner
Dah tara tu ja denda max kerajaan bagi

majlis kawen dia itu hari 20org ja ka yg mai?aku tgk mcm fullhouse..aku rs2 mcm denda&kompaun ni cuma takat syarat kata kena sbb netizen dok riuh bekompang kata xdak tindakan la, siasatan lmbt la bla bla bla
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
300,009
Reaction score
12,939
Points
2,376
majlis kawen dia itu hari 20org ja ka yg mai?aku tgk mcm fullhouse..aku rs2 mcm denda&kompaun ni cuma takat syarat kata kena sbb netizen dok riuh bekompang kata xdak tindakan la, siasatan lmbt la bla bla bla

Duk rasa lagu tu jugak
Buat syarat ja pun
 

lats840

Active+ Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,676
Reaction score
612
Points
81
den bilo marah sgt2 mcm2 bahaso kluar jang, kecuali bahaso zimbabwe ekekekkeeke
Eh.. Bukan nismilan kek kg speaking ko...
Bilo taip je ado lorat2 ni....
Kalo burak, mmg ckp omputih..
Btul tak warigh...
Hahhaahaha...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register