Berbaloi ke beli rumah di Taman Alam Perdana, Puncak Alam?

CG Sponsors




exboy

Super Active Member
Joined
Oct 18, 2013
Messages
5,776
Reaction score
160
Points
73
wow banyak rumah tu alhamdulillah rezeki..sy mampu beli townhouse je kat simfoni perdana tu....itu pun dapat subsidi gomen dptla murah rumah...
Alhamdulillah..ok dah tu bang..syukur..

Kalau nak beli rumah ni, first..jangan beli kete mahal2 dulu..
Ramai org beli kete mahal2, pastu nak beli rumah tak lepas
 
Sponsored Post

ramos

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
7,035
Reaction score
231
Points
73
Alhamdulillah..ok dah tu bang..syukur..

Kalau nak beli rumah ni, first..jangan beli kete mahal2 dulu..
Ramai org beli kete mahal2, pastu nak beli rumah tak lepas
still pakai waja bang dah abis bayar keta sedap lg :LOL::LOL:
 

chuki2

Fun Poster
Joined
Jul 17, 2012
Messages
595
Reaction score
28
Points
20
Sekarang ni aku tension, Taman alam perdana unifi/maxis fiber/time lansung tak masuk lagi.

Baik taman lama, taman LBS semua takda line. Adoi entah bila nak ada.
 

ramos

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
7,035
Reaction score
231
Points
73
Sekarang ni aku tension, Taman alam perdana unifi/maxis fiber/time lansung tak masuk lagi.

Baik taman lama, taman LBS semua takda line. Adoi entah bila nak ada.
tulah sedih giler rasa malas lg nak pindah...bro dah try unifi air?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register