Berapa jauh perjalanan korang ke tempat kerja

CG Sponsors




zairie

Active Member
Joined
Feb 16, 2008
Messages
1,757
Reaction score
3
Points
25
Saja nak tanya korang...
berapa jauh perjalanan (Kilometer) korang ke tempat kerja?..
berapa lama masa yang diambil untuk sampai?..
berapa kos petrol yang digunakan?:D

bukan apa saja nak tengok ada tak antara korang yang berulang alik lebih 300km sehari..huhuhu..

aku bakal berulang alik hampir 300km sehari nih..tetiap hari..5 ari seminggu..jenuh..jenuh#:-S
 
Sponsored Post

dragger

Super Active Member
Joined
Aug 29, 2008
Messages
8,548
Reaction score
35
Points
70
rumah aku di sungai petani, kedah
tmpt keja di butterworth
jarak 1 way dlm 40 km
so kos petrol 1 hari dlm rm10
 

twinmos

Fun Poster
Joined
Apr 27, 2009
Messages
635
Reaction score
0
Points
10
rumah kat ipoh ofis kat kg gjah
jarak 1 way 60km
lebih kurg sejam perjalanan
kos petrol RM15/hari
semua corner kat jalan aku dah boleh hafal,hahaha
 

geniusneuro

Banned
Joined
Nov 1, 2008
Messages
19,775
Reaction score
7
Points
115
neem ulang alik from kolej to klas dalam setengah km je kot...

jalan kaki...


kalo akt umah, ulang alik from umah to kedai, jalan kaki gak, dalam 200m,

kdg2 malas jalan kaki, bawak ar kereta
 

nasiempet

Active Member
Joined
Sep 7, 2006
Messages
2,224
Reaction score
0
Points
20
aku F1 ke KLIA 25 km jer..... dalam 20 min...
 

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
40menet dgn bas..

kalo naik keta 10menet je..
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,256
Reaction score
517
Points
176
jarak sebenar 51km tapi dah sewa umah dekat sket so skang jadi 11km sehala
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
aku dlm jarak 15km sehala
pergi balik 30km
 

eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
8,364
Reaction score
474
Points
86
aku 120km pegi balik dgn tol RM8.10 pegi balik (5 tol) naik waja
(tahun 2008)adik ipar aku ... Bkt.Antarabangsa - Melaka daily .. guna wira (jahanam wira tu..)keje gomen ..
 

zairie

Active Member
Joined
Feb 16, 2008
Messages
1,757
Reaction score
3
Points
25
aku 120km pegi balik dgn tol RM8.10 pegi balik (5 tol) naik waja
(tahun 2008)adik ipar aku ... Bkt.Antarabangsa - Melaka daily .. guna wira (jahanam wira tu..)keje gomen ..
jauh gak nih..:)cgrock
 
Sponsored Post
Top
Log in Register