Berapa Isteri Korang....

CG Sponsors




Berapa Isteri kawan...???


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

astalavista6048

Active Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
1,127
Reaction score
27
Points
30
Sekadar survey lagi...:D
para wanita sejati .hrp jgn diambil begitu sensitif plzz.:)

kalu xpun, korang taruk je berapa ramai isteri idaman korg nak.hehe:p:p


*sekalipun den akan berkahwin ini minggu.jemput semua.huhu

pada 28.12.08 kat perak.
jumaat ni majlis akad nikahnye..:)
 
Last edited:
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
ni untuk yg dah berumah tangga ker??

harapan aku nak isteri sorang jela nanti..

aku nak pastikan hati aku,kasih aku hanya untuk dia...

wahhhh
 

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
sorang isteri pun tanak...:))
 

LuvHoneY

Super Active Member
Joined
May 24, 2008
Messages
6,787
Reaction score
39
Points
70
Sekadar survey lagi...:D
para wanita sejati .hrp jgn diambil begitu sensitif plzz.:)

kalu xpun, korang taruk je berapa ramai isteri idaman korg nak.hehe:p:p


*sekalipun den akan berkahwin ini minggu.jemput semua.huhu

pada 28.12.08 kat perak.
jumaat ni majlis akad nikahnye..:)



owh nk tawen selamat pengantin baru yer..
tuan tanah..mnikah stu jer ckup la..:)):D:">
 

amoya

Fun Poster
Joined
Aug 24, 2008
Messages
549
Reaction score
0
Points
10
:">:">hik hik hik:">:">

cukup syarat pun belum tentu x mengguris hati
pasangan

hehe

yang 1 pun x terjaga...

:eek::eek:mcm mn aku nak lebey:eek::eek:

:p:p:p:p:p
 

mellina

Fun Poster
Joined
Oct 13, 2008
Messages
170
Reaction score
12
Points
15
ni untuk yg dah berumah tangga ker??

harapan aku nak isteri sorang jela nanti..

aku nak pastikan hati aku,kasih aku hanya untuk dia...

wahhhh
wahhhh!!!!!!bagusnya...:):):)
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
sekali utk selamanya...kalau boleh la...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register