Berapa Bajet Sekolah Anak!!

CG Sponsors




AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,629
Reaction score
258
Points
91
Semalam bagi kawasan utara musim persekolahan sudah bermula dan bagi sesetengah tempat bermula pada hari ini. Jadi, teman saja nak nak tanya korang yang ada anak yang bersekolah, berapa ratus yang telah dibayar?

aku mulakan dengan anak aku yang duduk kat asrama (Tkt 4)

semalam pegi hantar dia dan dimaklumkan oleh cikgu kelasnya rm 583.50 tak termasuk buku tulis!!

kerajaan dah tarik balik bantuan, jadi yang dok kat asrama tu kene bayar lebih tahun ni#:-S
 
Sponsored Post

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,629
Reaction score
258
Points
91
tahun ni meningkat lagi..

masa hantar anak balik kat asrama, kene bayar RM855.50..#:-S


belum masuk buku tulis lagi#:-S
 

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
pencapain didahulukan..rakyat diutamakan...
 

dodi

Fun Poster
Joined
Jan 15, 2009
Messages
191
Reaction score
0
Points
10
tu kalau xkena rancang nya..jenuh la nk cekau rm nk byr...huhuhu...
 

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
bagus la tt...update by year...next year kita tengok berapa pulak
 

kni

Legendary Member
Joined
Dec 14, 2007
Messages
10,394
Reaction score
161
Points
138
tahun ni meningkat lagi..

masa hantar anak balik kat asrama, kene bayar RM855.50..#:-S


belum masuk buku tulis lagi#:-S
pergh.. menigkat Rm300 lagi tu.
bagus TT... info berguna ni.
 

comelcomot

Active+ Member
Joined
Jan 29, 2009
Messages
4,851
Reaction score
11
Points
30
mahalnya belanja budak2 skool skng ...
 

Avista

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2010
Messages
2,652
Reaction score
17
Points
25
aku tahun ni kena bayar yuran untuk 4 anak campur peralatan sekolah

RM2000.oo..
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
tahun ni meningkat lagi..

masa hantar anak balik kat asrama, kene bayar RM855.50..#:-S


belum masuk buku tulis lagi#:-S
buku tulis,beg skolah,baju sekolah,kasut sekolah,baru sorang tu.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register