BTC USD 37,778.4 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

BENTUK MAKHLUK ALAM DI SEBALIK MATA.

Jedi

CG Top Poster Club
gem
Messages
48,653
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Feb 15, 2009
Messages
48,653
Reaction score
2,854
Points
261
Awards
1


Bukan semua manusia yang mempunyai kelebihan untuk berinteraksi dengan makhluk di alam sebalik mata.

Pada mulanya saya tidak mahu mengeposkan video ini kerana ia boleh mendatangkan fitnah.

Namun begitu saya tetap mengeposkan video ini kerana ingin berkongsi cerita mengenai alam disebalik mata bagainama rupa bentuk wajah makhluk alam sebalik mata, cuba besarkan gambar makhluk Itu bagainama kewujudannya.

Hanya jauhari yang mengenal maknikam dari apa yang tersurat daripada apa yang tersirat.
 
Sponsored Post

Jedi

CG Top Poster Club
gem
Messages
48,653
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Feb 15, 2009
Messages
48,653
Reaction score
2,854
Points
261
Awards
1
Agak meragukan.

Aku tengok macam dron jer :rolleyes:

Macam lampu merah jer :ROFLMAO:

Sebab masa 'dia' naik, ada pantulan pada air.




Ramai kata ustaz.

Tapi FB tak letak lak gelaran ustaz.

Camni baru betul ---> 'Ustaz Md Rosdi Hasan'
 
Last edited:

Jedi

CG Top Poster Club
gem
Messages
48,653
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Feb 15, 2009
Messages
48,653
Reaction score
2,854
Points
261
Awards
1
Clear version.

Mamat mana tah pakai baju hujan :ROFLMAO:

 
Last edited:

g-man

Super Active Member
gem
Messages
6,738
Joined
Jan 16, 2011
Messages
6,738
Reaction score
1,081
Points
151
Nampak lampu merah tu😅😅
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,460
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,460
Reaction score
22,262
Points
1,831
Awards
1
Pgerakan naik turun xbalance. Tgk page ustaz ni ramai polower percaya
 

pelitaminyak

Super Active Member
gem
Messages
6,381
Joined
Aug 13, 2008
Messages
6,381
Reaction score
1,757
Points
151
Follower tu yg binggung.........
Pgerakan naik turun xbalance. Tgk page ustaz ni ramai polower percaya
Benda boleh edit.......... Lampu merah tu tak real............. Follower2 yg percaya tu jenis2 yg percaya pasal mimpi akhir Zaman tu
 

Jedi

CG Top Poster Club
gem
Messages
48,653
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Feb 15, 2009
Messages
48,653
Reaction score
2,854
Points
261
Awards
1
Follower tu
Follower tu yg binggung.........

Benda boleh edit.......... Lampu merah tu tak real............. Follower2 yg percaya tu jenis2 yg percaya pasal mimpi akhir Zaman tu

Follower ni yang bahaya.

Sebab diorang semua dah pakat ramai2 bersama2 dengan ketua yang menipu tu.

Sapa2 bangkang, memang kena kutuk ramai2.

Camtu lah juga ajaran sesat berkembang.
 

isteri_aku

Active Member
Messages
2,191
Joined
Feb 5, 2012
Messages
2,191
Reaction score
72
Points
40
Follower tu yg binggung.........

Benda boleh edit.......... Lampu merah tu tak real............. Follower2 yg percaya tu jenis2 yg percaya pasal mimpi akhir Zaman tu
Lampu tak sama besar....sebelah nampak kecik....xtau la kalo antu tu sakit sebelah mata...led tak nyala
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,395
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,395
Reaction score
3,213
Points
261
Awards
1
Memang betul tu
Mahkluk halus atau ghaib kita bole lihat
Tp kene mintak tolong ustad bukakkan hijab mata dulu 😂🤣
Ada pengeras dia
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register