BTC USD 57,231.7 Gold USD 1,790.46
Time now: Jun 1, 12:00 AM

bengkel servis kereta yang tak cekik darah

eapui

Active+ Member
Messages
4,827
Joined
Dec 28, 2007
Messages
4,827
Reaction score
7
Points
25
mbr CG, aku nak tanya korg kat mana bengkel servis kereta memurah kawasan KL @ selangor. bagilah pendapat korg yg dah pergi bengkel tu.:D:D

kalau boleh bagi alamat sekali..
 
Last edited:
Sponsored Post

se-erkop

Fun Poster
Messages
994
Joined
Aug 2, 2008
Messages
994
Reaction score
0
Points
10
mbr CG, aku nak tanya korg kat mana bengkel servis kereta memurah kawasan KL @ selangor. bagilah pendapat korg yg dah pergi bengkel tu.:D:D

bro memurh nie bhye gak..
brg xd kualiti..
bio mhl penting ad kualiti dan puas ati..
:)cgrock
 

eapui

Active+ Member
Messages
4,827
Joined
Dec 28, 2007
Messages
4,827
Reaction score
7
Points
25
bro memurh nie bhye gak..
brg xd kualiti..
bio mhl penting ad kualiti dan puas ati..
:)cgrock

bukan beli barang la bro tp repair keta dgn upah murah sikit berbanding tempat lain..:D
 

Rizz one

Active+ Member
Messages
3,931
Joined
Jul 7, 2008
Messages
3,931
Reaction score
42
Points
30
kat kajang ada satu, shariff workshop enterprise.........upah dia paling terbaik.
 

nazs2007

Fun Poster
Messages
229
Joined
Jun 3, 2008
Messages
229
Reaction score
0
Points
10
ada.. bengkel melayu 100% bumi, kat batu caves, depan temple batu caves
diaorang SPECIALIST KIA & PROTON, kea lain 2 pun ada buat..

nak scan keta pon bleh (diagnosis scanner) kos dr RM 45-65 aje

service punyer harga pun ok ... tak mahal sgt
 

m.k.a

Fun Poster
Messages
518
Joined
Oct 28, 2008
Messages
518
Reaction score
0
Points
10
setakat servis sendiri buat lagi jimat.:)
 

nazs2007

Fun Poster
Messages
229
Joined
Jun 3, 2008
Messages
229
Reaction score
0
Points
10
kat batu caves

NAZS AUTOMOBILE SERVICES
BATU CAVES
03-61873032 @017-2925119
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register