Bengkel Asas Fotografi Digital(Telah Berjaya Picture Updated page 9)

CG Sponsors




ADI78

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,298
Reaction score
17
Points
65
Anda ingin menambah ilmu tentang fotografi...bagaimana untuk mendapat gambar yg kurang memerlukan editing...Terbuka untuk semua rakyat malaysia...saya ingin menjemput saudara serta saudari untuk menyertai bengkel asas fotografi rakan saya iaitu saudara ZaminOmar..beliau akan mengadakan bengkel pada 14 dan 15 Februari depan yg bertempat di Pulau Pinang..kepada sesiapa yg ingin menyertai bengkel tersebut boleh menghubungi beliau atau saya sendiri...
ZaminOmar 017-5999914/ 019-6405516 [email protected]
ADI78 019-2992750
segala penginapan akan disediakan...kalu sejuk bawakla selimut:):)
hanya 15 peserta sahaja untuk sessi ini...ini adalah kerana memudahkan tutor untuk memberi lebih tumpuan kepada para peserta



segala maklumat bolehla klik sini
 
Last edited:
Sponsored Post

ADI78

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,298
Reaction score
17
Points
65
senarai ahli yg telah reserve...

1. cput77(PAID)
2. ellyana
3. L.O.V.E
4. ADI78 lupo plak namo sendiri
 
Last edited:

ADI78

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,298
Reaction score
17
Points
65
mari mari mariiii....
pada sesiapa yg berminat untuk menjadi seorang fotografer yg baik...anda dijemput untuk menjadi peserta
 

cyberkids

Super Active Member
Joined
Nov 10, 2008
Messages
5,428
Reaction score
35
Points
70
aku minat tpi camera pun xde..huhuh..cmera hp leh g ke??
 

ADI78

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,298
Reaction score
17
Points
65
aku minat tpi camera pun xde..huhuh..cmera hp leh g ke??
buley tarak hal....nak mendalami ilmu dulu pun tak salah...
nanti senang wat pilihan nak pakai kamera aper...
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Anda ingin menambah ilmu tentang fotografi...bagaimana untuk mendapat gambar yg kurang memerlukan editing...Terbuka untuk semua rakyat malaysia...saya ingin menjemput saudara serta saudari untuk menyertai bengkel asas fotografi rakan saya iaitu saudara ZaminOmar..beliau akan mengadakan bengkel pada 14 dan 15 Februari depan yg bertempat di Pulau Pinang..kepada sesiapa yg ingin menyertai bengkel tersebut boleh menghubungi beliau atau saya sendiri...
ZaminOmar 017-5999914/ 019-6405516
ADI78 019-2992750
segala penginapan akan disediakan...kalu sejuk bawakla selimut:):)
hanya 15 peserta sahaja untuk sessi ini...ini adalah kerana memudahkan tutor untuk memberi lebih tumpuan kepada para peserta


segala maklumat bolehla klik sini
Bawa bini boleh...
 

ADI78

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,298
Reaction score
17
Points
65
ingin menjadi seorang fotografer yg handal...tunggu apa lagi...
disinilah tempatnya
 

ADI78

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,298
Reaction score
17
Points
65
abg adi..esca minatt..
tapiii jauh no laaa
kalau cik esca berminat boley jer...penginapan di sediakan jgn takut...bilik asing2..ni rumah banglo....
kalu esca nak pergi...nanti naik la bas sampai penang adi jemput...leh reramai kita makan angin....belajar fotografi...mlm pun ade sessi bergambar jugak...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register