Bendera Terbalik, Suratan Atau Kebetulan?

Recommended Brokers


Sponsored Post

adamrao

Active Member
Joined
Mar 1, 2017
Messages
1,008
Reaction score
69
Points
30
hidup dah senang cina babi semua.. maka lupa daratan pada melayu hamba anjing suruhan depa yang kasi tanah kasi lesen kasi tender.. ha ha ha.. dah nama anjing suruhan cina.. memang kena ludah la.. masalah sekarang macai x tau sapa dia.. yang dok nampak dok bahas melayu yang paham kedaulatan dan hormat bendera.. jadilah cam orang lama marantau masuk malaya.. depa pun xda respek malaya.. tp depa paham sendiri.. xda makna nak berak atas mangkok tempat nak cari rezeki.. sebab akan mati atas tanah malaya juga.. dari kosong xda jiwa.. naik setia pada negara.. balasan budi pada kerjaan sebab anak anak membesar sini dengan bagus..
 

faizk

Super Active Member
Joined
May 31, 2010
Messages
7,511
Reaction score
25
Points
70
biasa la tu, provok cara halus.. pendatang mau jd tuan
 

SKK

Fun Poster
Joined
Oct 6, 2013
Messages
499
Reaction score
152
Points
23
Provok makin menjadi-jadi. Memang meminta orang Melayu bangkit ni.
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,603
Reaction score
1,776
Points
141
Provok makin menjadi-jadi. Memang meminta orang Melayu bangkit ni.

tu lah...aku org melayu...aku tak malu mengaku yg aku mmg undi PH sebelum ni...

sejak PH memerintah, aku ok ja...dgn DAP pun aku ckp takdak masalah...

tapi bila diorang duk buat perangai macam2, aku jadi makin menyampah...

apesal diorang ni mcm tak bersyukur??:rolleyes:
diorang dapat macam2 dah...nak apa lagi sebenarnya??😕
tak faham aku...:cautious:

ingat ke bila ada kebebasan ni, perangai jadi ok dan bersyukur...rupa-rupanya makin taik perangai...:mad:
kalau gitu, baik BN semula memerintah...

harap2 geng Melayu yg lain (yg sokong PH) tu,, kurangkan ego...jgn malu... kita pakat2 sokong UMNOPAS lah.....
kalau ada berbeza pendapat tu, insyaALLAH org melayu kita boleh berbincang...yg mana tak betul, boleh perbaiki sama2...
 
Last edited:

boca120879

Fun Poster
Joined
Dec 27, 2018
Messages
188
Reaction score
11
Points
15
Al-Quran da byk melarang
melantik pemimpin drpd kaum bukan Islam.

Mungkin ada yg kata,
amaran ni da x relevan skrg.....
 

stillFX

Super Active Member
Joined
Nov 11, 2016
Messages
5,434
Reaction score
407
Points
81
nak kena return balik vellfire ambe ning.


ps:/ kat sekolah rendah meru tadi... ambe bagitau guard... diorang pasang bendera terbalik... bukan terbalik atas bawah... tetapi terbalik kiri kanan. kalo tgk dari dalam tak terbalik... tapi kalo tgk dari luar .. nampak terbalik... dh la letak kat pagar luar. nnt ambe update.... diorang dh betulkan ke belum.
 

isteri_aku

Active Member
Joined
Feb 5, 2012
Messages
2,007
Reaction score
14
Points
25
Makin terserlah mentality pendatang...sendiri yg buktikan. Kesian Malaysia kene hadap isu2 mcm nie. "Bertolak ansur" punyer pasal...last2 beransur2 ditolak.

Indonesia ngan Thailand da x perlu fikir bende camnie...pk nak majukan negara je
 
Sponsored Post
Top
Log in Register