Bencana Kereta Meletup ---> Seksyen 7, Shah Alam

CG Sponsors




buttercup

Banned
Joined
Sep 21, 2007
Messages
794
Reaction score
32
Points
20
Bencana
Kereta
Meletup
---> Seksyen 7, Shah Alam <---



http://www.youtube.com/watch?v=xUCaZe1CvII


Bencana ini berlaku jam 8:30 malam hari Rabu, bersamaan dengan 27.01.2010 ketika suasana rancak jual beli pasar malam. Kereta yang terbakar macam Proton Tiara aje. Lokasi seksyen 7, Shah Alam, Selangor, Malaysia. Tak dikenal pasti samada ada manusia di dalam kereta itu.

mintak2 takdelah orang dalam kereta tu kan.....:(:)(:)((
 
Sponsored Post

oldskoolrocka

Legendary Member
Joined
Apr 14, 2008
Messages
18,293
Reaction score
510
Points
161
kete tiara?

da byk kali aku tgk tiara meletup.hehe..kete mesia la katekan..
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
bom jangka kot proton tiara ne..
byk gak kes tiara t'bkar ni..
 

mdshamz

Active Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
1,394
Reaction score
24
Points
25

aku baru balik dari Bintang,jammed giler...aku ingat pasal Pasar Malam kat situ...tgk kat Juntion tu keta terbakor...aku dok bimbang meletop jeee...aku lalu tepi keta tu...takde sapa2 dah...rasa nye keta overheat tu...radiator kering kot.
 

buttercup

Banned
Joined
Sep 21, 2007
Messages
794
Reaction score
32
Points
20
bro,nie kt ngn restoran hakim kew?
bukan...ni i jumpa kat simpang masuk seksyen 7 yang menghala ke surau tu haa....yang kat sebelah dia tu ada sederet kedai makan tu haa......yang ada pasar malam tu haa.... kat simpang masuk tu la dia meletup...boom.....tempias Ooooo:(:)(:)((
 

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
65
ler kt ngan simpang g i-city la nih....
 

hafiz5009

Active+ Member
Joined
May 30, 2008
Messages
2,693
Reaction score
5
Points
25
aku tengok td kete tu dah rentung dh..x sempat nk amik no plat..hehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register