BTC USD 63,346.5 Gold USD 1,770.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Benarkah non-Muslim tidak boleh pegang dan membaca al-Quran?

Sponsored Post

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
Betul jugak...
apsal la aku x pernah terpk pasal ni...
itulah kelebihan muallaf yg mempunyai sebab yakin kpd islam berbanding islam baka
 

atlantis

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
Betul jugak...
apsal la aku x pernah terpk pasal ni...
itulah kelebihan muallaf yg mempunyai sebab yakin kpd islam berbanding islam baka

islam baka ni value takde. bunyi je lebih :))
kita ni kalau bkn pasal baka, kemungkinan besar kafir sampai mati.
 

cikepong

Active+ Member
Joined
Apr 1, 2008
Messages
4,367
Reaction score
50
Points
30
boleh pegang dan baca...itu lagi baik mana tau terbuka pintu hati peluk islam...
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
islam baka ni value takde. bunyi je lebih :))
kita ni kalau bkn pasal baka, kemungkinan besar kafir sampai mati.

lebih2 lagi baka Melayu.......

tipikal Melayu anggap Melayu tuh Islam...

Islam tuh Melayu....

:eek::eek::eek:
 

wmrn1

Active Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
1,730
Reaction score
5
Points
25
UMNO memang bang ang! TGNA sebagai ulama sejati tahu mana intan mana kaca bukan macam ulama UMNO/AMCO Ulama al fulus.
 

mydesk

Active+ Member
Joined
Apr 11, 2007
Messages
4,997
Reaction score
15
Points
25
Boleh sape2 tolong citer sikit pasal youtube tu...

Kat opis kau dah block... ~X(
 

Bionik

Super Active Member
Joined
Nov 16, 2009
Messages
8,222
Reaction score
59
Points
70
Dia siap kutuk lagi orang2 Melayu.
Skrg ni sudah semakin ramai org Islam Melayu tidak mahu Islam a.k.a murtad.
Nakhuzubilleh...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register