Benarkah melayu pulau pinang daif dan miskin ???

CG Sponsors




BENARKAH MELAYU PULAU PINANG DAIF


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

tesco

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Nov 9, 2008
Messages
344
Reaction score
2
Points
15
Salam sejahtera...saya ingin bertanyakan soalan ni kepada warga Carigold yang berasal dari Pulau Mutiara VS Pearl Of The Orient...coz cerita yang sering saya dengar dan di paparkan dalam majalah dan berita-berita yang majoriti Melayu Pulau Pinang ni sangat susah dan miskin ..majoriti hanya menghuni rumah-rumah flat jer..betul ker...

Walau bagaimana pun selain dari warga Pulau Pinang pun boleh gak bagi komen dan benarkah yang kaya kat Penang ni hanya golongan Mamak jer sampai rumah mereka ada yang mempunyai sehingga 20 bilik??? betul ker!!
 
Sponsored Post

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
takdala miskin sgt... tapi majoriti la...
 

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
Kebanyakan perniagaan di Penang dikuasai Cina dan Mamak.
 

rizan

Active Member
Joined
Jan 8, 2007
Messages
1,138
Reaction score
13
Points
25
aku asal penang dan masih menetap dipenang..aku rasa sama je tahap melayu penang ngn negeri lain..sbb ketara melayu nmpk ketinggalan kat cni mungkin melayu dikelilingi cina2 yg kaya...dah nama pun negeri cina
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
klau betul pun memang dah lama dahhhhhhhhhhhhhhhhh, lebih 50 tahun dahhhhhhhhh
 

nashburn

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
6,374
Reaction score
66
Points
70
Tapi kalau Melayu yg kaya kat Penang tu toksah ckp laa... mmg makan tak abis
 

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
klau betul pun memang dah lama dahhhhhhhhhhhhhhhhh, lebih 50 tahun dahhhhhhhhh
perkara ni tidak berlaku disebabkan oleh tukar kerajaan dalam tempoh 8 bulan ni.
mcm biasalah.tuan tanah cuma membangkit isu, betul tak tuan tanah :">
 
Sponsored Post
Top
Log in Register