BTC USD 56,118.7 Gold USD 1,777.14
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Benarkah anwar ibrahim homoseks(KESIMPULAN)

bce dlu bru undi,percaya atau x dgn fakta ini?


  • Total voters
    0

srikandi_syahid

Active Member
Joined
Oct 22, 2009
Messages
1,052
Reaction score
6
Points
25
:):)Assalamualaikum.....
Sy bkn nk mengutuk atau mengaibkan sesiapa..jauh skali utk memihak pd mne2 puak politik di CG...tp adlh utk mengeluarkan fakta yg dkumpul selama ini...
Sy ada beberapa bukti yg meyakinkan sy bhw beliau seorg HOMOSEKS!

1)Saksi dri Penjara Sg.Buloh..
1-Sy ada saksi sramai 4 org yg mrupakan kenalan sy,abg sy dan kwn kepada kwn sy yg pernah di tahan reman sekitar thun 2001-2005
2-Mreka tinggal di Blok Ehsan(khusus utk bwh 23thun),Blok Abadi.
3-Mreka di Blok Ehsan pd thun 2003 akn mendapatkan rawatan di Hospital stiap hari rabu dn sabtu..West Wing Hospital Sg.Buloh mrupakan tmpt DSAI dtahan..
4-saksi sy menyatakan dgn jelas bhw DSAI smemangnyer memiliki jambu d Sg.Buloh (malahan Hotest jambu d cne)..sy membidas dgn mnyatatakan bhw DSAI mlindungi jambu tue...
5-Saksi sy(org yg x pduli akn dunia politik)menyatakan bhw "klu bnr DSAI mlindungi jambu tue,nape bulu kaki dn bulu ktiak dorg dicukur)...
6-Suma dcne tau yg dia mmg bela jambu!...:eek:

2)keadaan dn situasi kes Saiful Bukhari..

1-Cb fikir?..:-?:-?
Jika seorg yg xjelas mse dpny,dtawarkn mse dpn yg jelas dgn hny plu mnadah punggungnyer slame 10minit(DSAI da tua,keupayaany pasti krg)..dn dia dijamin mse dpn yg lbh cerah,sgp xdia???..
2-tetapi slps apa yg Saiful hrp xmenjadi,pasti dia mara..lalu membongkarkan kbenaran...
3-keadaan ini dihidu oleh UMNO,lalu mreka mengunakan kbenaran ini utk mnjatuhkan DSAI...
4-Nape DSAI memilih Saiful dn bkn bapok atau pondan?...
pastinye krn DSAI adlh HOMOSEKS bkn penagih wanita...placur lbh baik dri bapok...tp lelaki homo lbh ske lelaki yg cantik dri lelaki yg ayu...
5-Kes msh ditangguh hingga kini..mengapa???....:-?:-?

3)Kerajaan Perpaduan..

1-Mengapa TG Hadi Awang ingin menubuhkan kerajaan perpaduan??..:-?
Mengapa Dr M kte TG Hadi Awang tahu kbenaranye??...:-?
Krn Nafsu DSAI adlh sbb utama pnubuhan kerajaan perpaduan....
2-TGNA sgt yakin DSAI sorg yg bersih,dat y bliau mnolak idea krajan perpaduan...sy x mnyalahkan TGNA cz sy yakin ssiapapun akn tpesona dgn lidah DSAI...~X(
3-TG Hadi akhirnye mengalah demi PAS...tp anda prasan x yg beliau smakin jauh dgn PR...mengapa??....:-?:-?~X(

PAS xslh,cuma mreka msh samar akn kbenaranyer....
 
Last edited:
Sponsored Post

shahrul_hla

Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
2,221
Reaction score
1
Points
25
dah bosan ngan cite2 mcm nie....lantak la dia homo @ x....kalo salah jatuh fitnah...malas aku nak bermain ngan perkataan kalau....bahaya...
 

MoshedFX

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
8,374
Reaction score
89
Points
70
aduhh..

yakin betul ko post..aisehhhh....
 

srikandi_syahid

Active Member
Joined
Oct 22, 2009
Messages
1,052
Reaction score
6
Points
25
aduhh..

yakin betul ko post..aisehhhh....
Bkn kalau,bkn dgr dri org tp apa yg sy tau dn bertanya sendiri..
Kt suma rasional n miliki akal,jd fkirkanle..:-?:-?..jika ada dalil o apa2 sje kmukakan le....:):)
 

CikSukan

Blogger Moderator
Joined
Aug 19, 2006
Messages
9,946
Reaction score
580
Points
111
Bkn kalau,bkn dgr dri org tp apa yg sy tau dn bertanya sendiri..
Kt suma rasional n miliki akal,jd fkirkanle..:-?:-?..jika ada dalil o apa2 sje kmukakan le....:):)

Kita bukannya salah satu saksi yg nampak kejadian tu, lagi2 kita pompuan Haram untuk jadi saksi dalam Islam. So better you tanya DSAI sendiri kat sini. http://anwaribrahimblog.com/contact


P.S. Saya tanya dia, dia reply tak buat.:)
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register