Benarkah ada poses tarik rezeki (duit @ emas) dari alam ghaib

Recommended Brokers


m0mo~

CG Top Poster Club
Platinum Member
ForexMart Fans
Joined
Oct 4, 2012
Messages
35,307
Reaction score
387
Points
136
haih..melayu..tak habis2..
 
Sponsored Post

wak man

Fun Poster
Joined
Jul 31, 2010
Messages
890
Reaction score
2
Points
15
Salam
pada pendapat wak man mungkin ada atau bole tarik duit dpd alam ghaib/alam bunian atau seangkatan dgnnya. kena tau cara yg betul insyaAllah bole berjaya cuma skrng ni ramai yg kata bole buat sedangkan mereka tak pernah berjaya atau tak tak tau cara yg betul. Bg wak kalau kita beramal dgn cara yg betul tanpa meninggalkan suruhan atau perintah Allah InsyaAllah bole berjaya. wak pernah cuba tapi dgn ilmu yg tak cukup dgn amal yng kurang wak cuma dapat tengok/ dengar tanpa boleh megambil emas /wang tersebut. Ramai Ustaz/dukun/bomoh yg wak jumpa cuma nak RM kita jer. Pertamanya amalan kena kukuh disamping amalan wajib jangan tinggal.kena banyak sedekah kena banyak sabar, kewajipan terhadap keluarga jangan tinggal. InsyaAllah kalau tak dapat dpd alam ghaib dpd alam kita ni rezeki sentiasa murah.
wak tak terlalu taksub tetapi sebab wak dah nampak sikit sikit wak percaya benda ni bole buat cuma wak belum sampai tahap yg Allah izinkan.
kekayaan Allah amat besar dan banyak apa yg ada didunia yg nyata ni terlalau kecil atau sedikit jer, ibarat satu titis air dpd air di lauatan.Pandangan wak saja
wassalam.
 

goldendream

Active+ Member
Joined
Jan 18, 2006
Messages
2,788
Reaction score
1
Points
35
dalam thread misteri ni dah 3 topik pasal tarik duit... mmmmm,.... senang jer kalo nk tarik duit...

On PC - bukak Microsoft Word - Tulis Nama -Crop Gambar - Siapkan Resume - jgn lupa tiup sijil SPM tu.. lepas tu .. gi mandi ... ambik 7 bijik sabun.. basuh sebersih mungkin... cukur jambang... ( sbb dah lama ngadap carigold x mandi2 mengharap duit jatuh dr langit) .. lepas tu mintak kat mak duit tambang... maka bertebaran laa di muka bumi ni mencari rezkei.. srezeki Allah tu luas..tggal nak cari jer...

hehehe
 

hokkage naruto

Fun Poster
Joined
Jan 4, 2012
Messages
158
Reaction score
0
Points
10
aku penah dengar jugak pasl tarik duit ni, tp aku penah tanya org yg biasa dgn alam ghaib ni la....
x tau betui atau tak tp bl tarik duit ni, dia tarik duit org sekeliling tmpt tu mcm org guna toyol.:-?
 

jabberwock

Active Member
Joined
Feb 25, 2014
Messages
1,488
Reaction score
159
Points
33
As salam.. nak tny.. apa benda kedondong kaabah ye.. cube tgk link ni.. betul ke semua barang2 dlm web tu n fungsi nye.. ada ke sapa2 yg pernah beli atau terkena..

http://tarikduitbunian2.m.webs.com
serius ni buat aku tergelak sorang2 awal pagi camni.
beli barang mistik percuma dapat galaxy s4 klon korea. dah canggih tok bomoh sekarang. kedondng kaabah konon :eek::eek::eek:

satu je perkataan aku dapat bila baca thread ni dari awal, syirik :D
 

min9797

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
3,093
Reaction score
90
Points
30
ni ilmu wang bawah sejadah...
ust. hj shahrin ada ajar...semua orang boleh belajar tapi bukan semua orang yang akan dapat..

kalau hari2 dok buka internet tengok pula gambar bukan2...macam mana amalan nak menjadi..ilmu ni memang ada.
 

Farid Zahari

Freshie
Joined
Sep 18, 2019
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
Dulu aku pun x caya benda2 cmni...satu hari tu sepupu aku bwk dtg rumah dia dan memang ada 6 guni beras 50kg penuh dgn note 100,50,10 & 5..kata dia anggaran dlm 60 juta duit tu. Aku pegang dan belek memang sah duit, masih baru lagi duit tu ...tp sayang keadaan duit2 dh hancur semua sebesar kuku ibu jari. x tau plak apa cerita duit2 tu semua skrg sebab sepupu aku kata tengah usahakan utk pulihkan pd keadaan asal. Bila fikir2 balik memang hebat org2 Melayu kita...mcm2 kemahiran ada...
Assalamualaikum bro. Mcm mana dah pulihkan balik ke duit tuh? Nak tahu tuh sbb nak mintak tolong. Saya pon ada kes yg hampir sama dgn cerita bro. Nak pulihkan jugak jongkong emas ni. Kalau ada apa2 boleh la hubungi di [email protected]. Nanti sy bg nombor telefon saya.
 

cencorot

Fun Poster
Joined
Aug 20, 2014
Messages
667
Reaction score
5
Points
15
Tarik duit melibatkan org bunian, bnyk perjanjian dan bnyk patang larang, peratusan berjaya tipis.
Tarik no ekor melibatkan khadam atau jin barang kebal bertarung dgn jin sami yg melindungi toto, magnum kuda, jika khadam tu kuat dapat la curi result yg betul. peratusan berjaya tinggi.
 

no trade

Super Active Member
Joined
May 16, 2008
Messages
8,134
Reaction score
163
Points
88
Aku sendiri pernah tengok depan mata org tarik duit. Dia buat bungkusan mcm bentuk kon tarik dari dlm tu. Mmg byk duit yg keluar.
 

GPK1

Active+ Member
Joined
Dec 3, 2007
Messages
4,167
Reaction score
71
Points
30
aku tarik duit dari mesin atm..ada yg terkoyak
 
Sponsored Post
Top
Log in Register