BTC USD 56,939.8 Gold USD 1,777.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Beli Harian Metro Kalau Nak Cerita Ghairah !!!

AzharTahir

Fun Poster
Messages
213
Joined
Jul 26, 2009
Messages
213
Reaction score
0
Points
10
Siapa yang pernah membeli Berita Harian Metro pasti dapat merasakan “kehangatan” dan penangan akhbar tersebut. Manakan tidak, Harian Metro (yang merupakan terbitan kumpulan NSTP dan Utusan) dilihat sekarang ini semakin “galak” menyiarkan cerita-cerita seks dan berbaur lucah semata-mata mengejar keuntungan melalui jualan akhbar mereka. Setiap hari akan terpampang muka depan tu dengan tajuk-tajuk yang amat menyeksakan(tajuk panas-panas).

Sekarang ini pun, kalau selak-selak halaman belakang akhbar ini, bukan main besar lagi untuk kaki-kaki judi meramal…..Kalau tajuk muka depan mesti samada kes rogol atau pun kes tangkap basah ataupun apa sahaja yang berunsurkan seks. Kalau itulah “niche” yang digunapakai dalam melariskan penjualan, tak perlu rasanya sehingga menyiarkan kes rogol mahupun kes sumbang mahram tersebut dengan lebih detail lagi. Untuk apa dedahkan dan cerita semua itu “selengkapnya”? Contohnya? Boleh klik gambar di bawah:

Anda pahamkan apa yang saya maksudkan? Begitulah trend akhbar tersebut hari ini. Sehinggakan yang menggelarkan akhbar Harian Metro ini ala-ala majalah Mangga, Melodi di TV3 atau Galaksi di TV9. Yang pentingnya, apabila keluar cerita mesti berita sensasi atau yang suam-suam suku mesti dihangatkan lagi. Kalangan peminat akhbar ini akan ada yang bertanya dan hairan jika satu hari akhbar Harian Metro dilihat berlainan daripada hari-hari biasa, yang mana tidak menyiarkan cerita lucah mahupun seks.


kredit : cari.gold




Dah lama giler aku tak beli metro, utusan pun sama
sekarang ini layan online jeeeeeeeeeee........:)paid:)paid
 
Last edited:
Sponsored Post

syah99

Super Active Member
Messages
6,069
Joined
Sep 22, 2006
Messages
6,069
Reaction score
63
Points
70
akbar perosak Minda Melayu.

kalau jenayah rogol mmg dpt tempat utama dlm paper ni.
 

jiji89

Fun Poster
Messages
516
Joined
Jun 26, 2009
Messages
516
Reaction score
3
Points
15
haha..tu la..ustaz ak dlu pn slalu bli metro..mngjar 5mnit pahtu mla la sembang sal tjuk2 pnas kat akhbar smpai hbs kls..:))
 

guysempoi

Banned
Messages
282
Joined
Aug 15, 2008
Messages
282
Reaction score
15
Points
15
HARIAN METRO KALAU KELUAR CERITA-CERITA PANAS, MEMANG DETAIL
BOLEH BAWAK PEMBACA KE ALAM FANTASI:D
SEDAR2 DAH BASAH :">:">:eek::))
 

renxu

Super Active Member
Messages
6,634
Joined
Aug 6, 2008
Messages
6,634
Reaction score
213
Points
73
Kalo aku beli metro pon sebab nk bace sukan jek..byk sikit..:D
 

eishen

Active+ Member
Messages
3,545
Joined
Nov 26, 2007
Messages
3,545
Reaction score
82
Points
30
siar sal 3gp lps 2 siap buh keyword cmne nk carik lagi
hahahhah
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register