BTC USD 38,362.4 Gold USD 1,796.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Belasah: Polis Buru Sekumpulan 30 Lelaki

izack1981

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2007
Messages
10,380
Reaction score
61
Points
120
ne_04.1.jpg

Kok Seng

KUALA LUMPUR - Polis memburu beberapa lelaki yang terlibat dalam pergaduhan dan membelasah tiga lelaki dan seorang wanita dalam satu kemalangan di Jalan Loke Yew di sini kelmarin.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner II, Ku Chin Wah berkata, dalam kejadian pukul 3 pagi itu, kesemua mangsa yang dibelasah mengalami kecederaan parah sehingga terpaksa dimasukkan ke hospital.

"Kita menerima satu laporan daripada mangsa yang mendakwa dia menjadi mangsa pukul sekurang-kurangnya oleh 30 lelaki bermotosikal ketika berhenti untuk melihat satu kemalangan maut di situ.

"Dalam kejadian itu, kumpulan suspek itu didakwa bukan sahaja telah memukul mangsa itu malah wang dan beberapa telefon bimbit serta cermin kereta mangsa juga dipecah,'' katanya di sini semalam.

Semalam sebuah akhbar melaporkan, tiga lelaki dan seorang wanita cedera parah dibelasah sekumpulan 30 lelaki bermotosikal.

Kumpulan lelaki bermotosikal itu dikatakan bertindak ganas selepas mangsa didakwa meletakkan kereta di kawasan kemalangan hingga menyebabkan kesesakan.
 
Sponsored Post

1305

Super Active Member
Joined
Sep 19, 2008
Messages
9,731
Reaction score
131
Points
73
macam2 cerita kes ni...

satu akhbar kata, yang kena belasah ni pasal buat provokasi, buat drift, hon berulang2 dan maki hamun...

satu surat khabar lagi, kata diaorg ni pulak punca kemalangan...

ntah la...

mana yang betul ni...

tapi ada satu akhbar tu mmg tunjuk gambar org ramai tgh membeduk...

huhuhuhuhuhu....
 

Kurma

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2007
Messages
4,219
Reaction score
95
Points
30
macam2 cerita kes ni...

satu akhbar kata, yang kena belasah ni pasal buat provokasi, buat drift, hon berulang2 dan maki hamun...

satu surat khabar lagi, kata diaorg ni pulak punca kemalangan...

ntah la...

mana yang betul ni...

tapi ada satu akhbar tu mmg tunjuk gambar org ramai tgh membeduk...

huhuhuhuhuhu....

tapi apa yg aku tgk dlm tv....keta ni pd mula dtg setelah kemalangan itu berlaku dn buat kecoh kat situ...org2 kat situ naik hangin....setelah tur...keta tur blah....
tiba2 keta tur dtg kembali dan buat kecoh sekalilagi di kawasan itu....lalu org2 yg berada di kawasan kemalangan tur terus bertindak...dlm tv cakap pemandu keta tur berada di bawah pengaruh alkohol....

mana satu betul ni:-?:-?:-?
 

rissa

Super Active Member
Joined
May 5, 2007
Messages
7,123
Reaction score
54
Points
75
hmmmm i also heard abt this tpi cerita x sama...

:-?:-?:-?
 

ADI78

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,298
Reaction score
17
Points
65
semalam paper ckp lain...arini ckp lain....
 

syah99

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2006
Messages
6,069
Reaction score
63
Points
70
kalo apek yg kena belasah mmg kecoh 1 Malaya.
 

sfauzie

Active+ Member
Joined
Dec 8, 2007
Messages
3,792
Reaction score
10
Points
25
kalo apek yg kena belasah mmg kecoh 1 Malaya.

Aku setuju ngan pendapat di atas...tak tau surat kabar mana yang betul...tapi golongan apek ni memang pandai pusing2 cerita...aku dah pernah kene...
 

vardenq

Banned
Joined
Jul 25, 2008
Messages
1,503
Reaction score
18
Points
25
apek ni yg tak btul. yg pg buat kecoh tu knp,nk tunjuk otai. padan muke kene pelangkung. alah sikit sgt cederanyer tu...bg sebijik ngan batang fork br sedap.
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
kalu tak salah org tak pukul punya, ni mesti kes berlagak hero la ni
 

onizuka

Active Member
Joined
Mar 4, 2007
Messages
1,604
Reaction score
40
Points
30
kalo aku bagi dia rasa

PACAK LENGKONG
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register